Уперше в історії України цивільному кораблю присвоєне ім’я прикордонника — теплохід «Ігор Момот», який досі носив назву «Дніпропетровськ», після ретельного капремонту на Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі, цими днями урочисто спущений на воду. «Прописка» корабля — Ізмаїл, місто, в якому генерал-майор ДПСУ Ігор Момот служив до призначення начальником Навчального центру Держприкордонслужби в Оршанці під Черкасами (до речі, нині він теж носить ім’я Ігоря Момота). Вже з Черкас, Ігор Момот відправився у зону АТО на чолі мотоманевреної групи і загинув 11 липня 2014 року під час обстрілу з російських реактивних установок залпового вогню…

Одещина і Черкащина були однаково рідними для генерала, в обох областях на його честь названі школи і вулиці, а тепер по Дунаю курсуватиме ще й теплохід, названий на його честь.

Судно Українського Дунайського пароплавства свого часу збудоване в угорському Будапешті, а родина Ігора Момота, чий батько теж був кадровим офіцером, декілька років проживала саме в Угорщині…

Довжина корабля — 57,6 м; ширина — 8,6 м, висота — 6,5 м. Судно, яке має  потужність двигунів 10 тисяч к/с, може використовуватися як буксир і переміщувати Дунаєм по 8-9 барж водночас.

Прикордонники, з якими довелося поспілкуватися автору цих рядків, кажуть: справжній Ігор Момот був навіть сильнішим від залізного «Ігоря Момота» — в боях на сході він командував 500 прикордонниками, і доки він був живий, жоден із них не загинув…

Всеукраїнська незалежна суспільно-громадська газета «Козацький край»