Почати власний бізнес в інтернеті мріють чимало. Але багатьох зупиняє переконання, що наразі вже пізно стартувати в онлайні: всі ніші зайняті, а великі ритейлери не дають новачкам рости й розвиватися. Та фахівці вебстудії «Бізнес сайт» запевняють: сьогодні не пізно, а саме вчасно!
У своєму блозі https://www.site2b.ua/ власник компанії Максим Дімура розповів про деякі тренди й пояснив, чому зараз найкращий час для запуску проєктів e-commerce.
Covid-революція: бізнес іде в онлайн
Світова епідемія коронавірусу змусила навіть традиційно офлайнові компанії шукати вихід в онлайні: мільйони людей по всьому світі в один момент залишилися вдома й інтернет став єдиним інструментом для пошуку та отримання товарів і послуг.
«Водночас користувачі стали вкрай вибагливими. Оцінка нового сайту відбирає лише 3–5 секунд, після чого людина вирішує, купувати тут щось чи ні», – зазначає експерт, посилаючись на статистику.
Щоб швидко завоювати популярність в інтернеті, Максим Дімура рекомендує при запуску сайту сконцентруватися на таких ключових моментах:
• трендовий дизайн сайту та юзабіліті;
• mobile-first-вектор під час розроблення сайту;
• безпечне й довгострокове SEO;
• контекстна й таргетована реклама, а також інші доступні джерела залучення трафіку.
Просто зробити сайт і чекати, що на нього зграєю позлітаються клієнти, безглуздо. Потрібно інвестувати в якість і рекламуватися де тільки можна. Якщо сайт конвертує вкладення в рекламу з прибутком, він має гарний потенціал для швидкого росту.
Українці більш охоче платять онлайн
Масовий перехід бізнесу в інтернет зробив оплати в мережі буденною справою. Люди все менше бояться надсилати онлайн-оплату й довіряють верифікованим магазинам свої гроші.
«За статистикою, 24 % жителів Центральної України регулярно купують в інтернеті», – зазначає Дімура.
І щоб ці люди купували саме у вас, експерт рекомендує:
• використовувати на сайті зручні канали оплати (EasyPay, iPay);
• пройти верифікацію від банку й налаштувати безпечні для клієнта способи оплати;
• працювати над підвищенням фінансової безпеки клієнтів.
Широкий спектр інструментів для онлайну
Аби створити сайт і налаштувати роботу відділу продажів, ще 3–5 років тому потрібно було інвестувати десятки тисяч доларів у розроблення різноманітних систем. Сьогодні все значно дешевше. Важливі інструменти стали доступними, тож навіть новачки можуть одразу вибудовувати ефективну систему продажів в інтернеті.
«Тільки той, хто біжить швидше за конкурентів, досягає успіху», – підкреслює Максим Дімура, рекомендуючи використовувати вже зі старту бізнесу такі інструменти:
• CRM-систему – Бітрікс 24, Retail CRM;
• потенціал найбільших вітчизняних маркетплейсів та дощок оголошень – OLX, Prom, Розетка;
• мобільний банкінг;
• держпослуги в «Дії» для спрощення взаємодії з державою.
Вартість залучення нових клієнтів невпинно зростає, тому в автоматизацію роботи з клієнтами й чат-боти потрібно вкладати вже на старті. Це збільшить повторні продажі та дасть змогу заробляти прогнозовано й регулярно.