СПОРТИВНІ ІНВЕСТИЦІЇ. Важкі часи для світової економіки – це не добре для туризму. Проте переваги для туризму від проведення великих спортивних заходів були важливою часткою цьогорічного Всесвітнього ринку подорожей.

Алі Шейхолесламі, євроньюз:

«Гальмування всесвітньої економіки означає поганий клімат для туризму. Чи можуть великі спортивні заходи відродити туристичну індустрію? Спортивний туризм – у Фокусі цього тижня».

Лондон готується до Олімпійських Ігор 2012 року за допомогою найбільшої туристичної маркетинґової кампанії у своїй історії. Уряд каже, що завдяки Іграм буде створено від 50 до 60 тисяч робочих місць, а туристи видадуть додатково 2 з половиною мільярди фунтів.

Міністр культури, Олімпіади, медіа і спорту Джеремі Гант:

«Лондон – один із найбільших культурних центрів світу. Це – один із найбільших спортивних центрів світу. Це все станеться наступного року. Не дивіться лише на телебаченні, приїдьте і побачте на власні очі».

London & Partners – це пі-ар фірма для британської столиці. Її фінансує мер Лондона. Вона подає Лондон як місто, яке треба відвідувати, де треба вчитися і робити бізнес. Лондон відвідує 26 мільйонів людей на рік, а в туризмі працює понад чверть мільйона людей.

Мартін Ейнсворт-Веллз, London & Partners:

«Бути господарями Олімпійських і Паралімпійських Ігор дуже корисно для міста. Звичайно, після Ігор ми очікуємо збільшення обсягів туризму, але також й облаштування сходу Лондона. Олімпійські обєкти – це цілком оновлена дільниця. Після Олімпіади залишиться спадщина. Олімпійський стадіон, велодром, аква-центр використовуватимуться і далі. Тож йдеться про довготермінові інвестиції і оновлення Лондона».

Алі Шейхолесламі, євроньюз:

«2012 рік – це великий спортивний рік не лише для Лондона, але і для Польщі та України, які приймають чемпіонат Європи з футболу, а також для Техасу, що побачить блиск і ґламур Формули 1».

Техас є одним із провідних штатів США, коли йдеться про туризм. Торік він привабив 60 мільярдів доларів туристичних грошей. Місто Остін матиме фінансове впорскування у 300 мільйонів доларів через Формулу 1.

Джулі Чейс, «Тексас Туризм»:

«Ми захоплені, що Формула 1 буде в Остіні протягом 10 років від 2012. Траса нині будується, і вона матиме різні застосування. Тож тут можна буде влаштовувати й інші заходи поза сезоном. Це принесе до штату багато туристичних доларів. Не лише до Остіна, але й до поблизьких міст, як от Сан-Антоніо, і навіть до Далласа і Г‘юстона. Ми очікуємо великих переваг від цих перегонів».

Польща разом з Україною прийматиме наступного року чемпіонат Європи з футболу. Організатори хочуть із цього скористатися, аби продемонструвати туристичний потенціал країни.

Адам Заборовські, Польська туристична організація:

«Великі спортивні події привертають увагу до країн, що їх приймають. Очікується, що на Євро до Польщі прибуде близько мільйона туристів. А після нього очікується близько півмільйона туристів на рік».

Мартин Фрей:

«Йдеться не лише про матчі, а про Польщу як країну. Коли кудись їдеш на матчі, це – лише один бік країни. Але ж є час на екскурсії, на знайомство з людьми, з культурою. Можна відчути гостинність місцевих мешканців. Думаю, Польща – чудове місце щодо атмосфери».

Для підготовки Катару до чемпіонату світу з футболу 2022 року буде інвестовано 150 мільярдів доларів. Від 15 до 20 мільярдів буде вкладено лише в туризм і сферу розваг. Це призведе до появи 100 тисяч нових готельних кімнат.

Ахмед Абдулла ель-Нуаїмі, туристична служба Катару:

«Катар нині стає спортивною ареною. Катар претендує на великі спортивні заходи. Ми вже маємо чемпіонат світу 2022 року. Ми претендуємо на Олімпіаду 2020, а також на чемпіонат світу з легкої атлетики 2017. Катар стане ареною для всіх великих спортивних турнірів і змагань, що є у світі».

Copyright © 2012 euronews