АКТУАЛЬНО

Прем'єр запевняє: в державі створено баланс світлих нафтопродуктів, тому ажіотажу на ринку бути не повинно

Рішення російських партнерів про припинення експорту бензинів не позначиться на стабільності вітчизняної економіки. Тим більше, що Росія є не єдиним постачальником цього товару в Україну - її частка коливається в межах 20 - 25%. Про це повідомив Прем'єр-міністр Микола Азаров, спілкуючись із журналістами по завершенні виїзної наради з питань будівництва об'єктів транспортної інфраструктури у м. Києві на 2011- 2012 рр.

Профіцит поб'є дефіцит

"Так чинити було небажано, адже існують двосторонні угоди, - продовжив Микола Янович. - Але що ми можемо вдіяти по факту? Все, що уряд міг зробити щодо упередження, стабілізації цін, недопущення такого зростання, як, приміром, у країн-сусідів, було зроблено. Ситуація складна, адже світова вартість нафти повзе вгору невпинно. Але вона перебуває під контролем уряду".

На думку його глави, підвищення продажу пального у березні й прогноз на квітень (ще плюс 11%) свідчать про стабільність джерел постачання всіх його видів. До слова, сільгосппідприємства також мають достатні запаси дизельного і низькооктанового пального.

Кошти освоюють "точково"

Сама ж нарада відбулася просто неба на Трухановому острові, під величезними й поки що незграбними сталевими конструкціями Подільського мостового переходу через Дніпро, що є складовою Подільсько-Воскресенської транспортної розв'язки. Футуристичності загальній картині додають розташовані вздовж берега річки, під велетенським портальним краном, арки-напівеліпси. Своє місце над мостовим полотном вони займуть вже влітку.

Власне, будівництва журналісти так і не побачили. Натомість перед прибуттям Прем'єра кипіла робота з облаштування наглядних стендів з кресленнями, проектами, графіками всіх транспортних об'єктів столиці, що потребують як реконструкції, так і зведення "з чистого аркуша".

Але основну увагу Миколи Азарова було прикуто саме сюди, до мосту, всі терміни здачі якого в експлуатацію давно минули - розпочато ж його ще 2004 року. Останні два-три роки тут панувало майже повне затишшя - бракувало коштів. Зате сьогодні є впевненість, що перша черга завдовжки близько 3,5 км (мостовий перехід з автомобільним рухом, естакада через Рибальський острів і міст, що постане на місці застарілого Вантового) стане до ладу напередодні Євро-2012.

На макеті це виглядає дуже яскраво й привабливо: є бачення перспективи. Уважно ознайомившись із ним та іншими проектами, Микола Азаров висловив оптимістичне переконання, що всі вони будуть реалізовані: "У мене навіть сумнівів немає. Започатковуючи нові будівництва, нинішня влада не береться за те, чого не в змозі втілити в життя".

Ідея тут проста: проект, чіткі терміни виконання й, власне, робота. Не маючи запасу фінансів, жодне будівництво не розпочинається, бо довгобуди Україні давно непотрібні, розповів глава уряду.

Таким чином, кошти не розпорошуються, а акумулюються на конкретних напрямках. А проблем у столиці останніми роками накопичилося чимало.