У КИТАЇ АВТОМОБІЛЬНИЙ БУМ. Автосалон з понад 1000 автомобілів, з яких сотня ексклюзивні покази, десятки країн і тисячі відвідувачів. Йдеться не про Детройт чи Женеву. Автомобільне свято стартувало у Пекіні. І якщо у виробництві машин, Китай поступається світовим важковаговикам, то у попиті – йому немає рівних. Минулого року продажі машин у Китаї сягнули 18 мільйонів автівок. До 2020 року, цей показник може зрости до 30 мільйонів. 

2011 року у лідери китайського ринку вибилися Volkswagen, General Motors і Hyundai.

Поки автосалони на Заході рахують нерозпродані залишки, у Китаї вишиковуються черги.

Експерти визнають: «Китайська автомобільна індустрія прагне заявити про себе. Вони хочуть показати що вони мають, чого досягли, продемонструвати свої новинки – це дійсно важливо. Безперечно, це – напряму повязано з урядом КНР, який намагається показати всьому світу наскільки високотехнологічною є країна, на що вона здатна, зокрема, в автомобільному світі».

На що здатні китайські покупці – вони вже продемонстрували у звітах з продажу світових автовиробників. Тому до Пекіна компанії привезли найкраще – ринок преміум-машин тут процвітає, як ніде. Цього року автомобільний люкс-маркет Китаю може додати ще 20%. 

Copyright © 2012 euronews 

Електра Penza. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС 

Lamborghini Urus. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Під час виставки. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Great Wall. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Nissan Pivo3.©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС 

Jeep Wlangler.©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС 

Спортивний електрокар. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Honda Verna. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС 

На виставці. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Mazda CX 5. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Koenigsegg Agera Supercar. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Citroen DS. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

Електромобіль Beat'a. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС

 

Лімузин Мао Цзедуна. ©  Фото EPA/ИТАР-ТАСС