Новий тариф становитиме 26 копійок за кілометр. Зауважимо, що вартість проїзду на півострові не підвищувалася з 2011 року і на сьогодні становить 22 копійки. Тож зміни, в принципі, були очікуваними. Тим більше, що кримські автоперевізники протягом року неодноразово озвучували проблеми, які виникають через невиправдано низькі ціни на квитки. 

Зокрема директор Асоціації автоперевізників Криму Микола Діскін заявив, що транспортні підприємства автономії мають чималі борги перед постачальниками пального. «За останні п’ять років ціни на пальне підвищилися в кілька разів, а тарифи стоять на місці, — зауважив гендиректор підприємства «СімСітіТранс» Едем Іслямов. — На сьогодні борг нашого підприємства становить понад 1 мільйон гривень».

Також підвищуються ціни на автозапчастини й автогуму. У підприємств немає можливості підвищувати заробітну платню своїм співробітникам. А що вже казати про оновлення автопарку, коли термін окупності великого автобуса становить 6 — 8 років, і це за умови хорошого догляду за ним.

Ціни на перевезення стануть економічно обгрунтованими. Фото Володимира ЗAЇКИ

З огляду на ситуацію, що склалася, автоперевізники і Республіканський комітет транспорту та зв’язку на початку грудня сіли за «круглий стіл».  Перші заявили: тарифи треба підняти до 30 копійок за кілометр, що дасть можливість підприємствам стати на ноги. У свою чергу голова Рескому Іван Ванханен погодився, що ціни на перевезення пасажирів у Криму є чи не найнижчими в Україні, але й доходи кримчан низькі. До питання ціни перевезень вирішили повернутися за кілька тижнів, вивчивши ситуацію в інших регіонах.

Проаналізувавши тарифи у 27 регіонах України, Мінекономрозвитку автономії визначилося, що виправданим буде підвищення ціни до 26 копійок за кілометр. Про це під час зустрічі з автомобілістами повідомив  перший заступник Голови Радміну Криму Павло Бурлаков. Перевізники ж наполягали підняти тариф до 30 копійок, мотивуючи це тим, що відомство у своїх розрахунках могло не врахувати гірських доріг, на яких значно збільшуються витрати пального і швидше зношуються автобуси. «Залишімося на вже визначеному тарифі, але з розумінням того, що до цього питання треба повертатися щорічно, — зауважив Павло Бурлаков. — Питання ціни обговоримо наступної осені, після завершення курортного сезону».