Тетяна КИРИЛЕНКО
для «Урядового кур’єра»

КОНТРОЛЬ. Головна державна інспекція на автомобільному транспорті Міністерства інфраструктури та Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ провели в листопаді комплекс профілактичних заходів «Вантажний перевізник-2011». Територіальні управління цих відомств  сформували додаткову кількість спільних мобільних груп, які працювали на стаціонарних постах Державтоінспекції і виявляли  перевізників-порушників.

Графіки та реалізація перевірок були складені на підставі аналізу стану аварійності серед перевізників вантажів та дотримання ними вимог транспортного законодавства. Передусім мобільні групи діяли в тих місцях і регіонах, де скоєно дорожньо-транспортні пригоди і зафіксовано найбільшу кількість порушень законодавства у сфері безпеки дорожнього руху та надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом.

Контроль на лінії та перевірка автогосподарств мали за мету виявити порушення перевізниками транспортного законодавства, правил перевезення вантажів, зокрема небезпечних, перевищення водіями встановлених обмежень швидкості, руху через залізничні переїзди, керування у стані сп’яніння, проходження щоденного контролю технічного стану та медичного огляду або їх фальсифікацію, недотримання вимог режиму праці і відпочинку водіїв тощо.

Спільними зусиллями контролери перевірили понад 10 тис. вантажних автомобілів і причепів до них, виявили більш як 2 тис. порушень законодавства про автотранспорт. На підставі цього склали 585 актів перевірки. За результатами їхнього  розгляду винесено 207 постанов про застосування фінансових санкцій на 168,3 тис. грн і 123 приписи.   

Узагальнивши наслідки перевірок, контролери вказали на низку порушень правил дорожнього руху, які безпосередньо впливають на безпеку перевезень і тяжкість наслідків аварій. Передусім ідеться про 206  порушень правил перевезення небезпечних вантажів, 164 випадки – перевищення встановленої швидкості руху, 51 — керування водіями у стані алкогольного сп’яніння.

 Завдяки спільним заходам, спрямованим на гарантування безпеки дорожнього руху під час вантажоперевезень та попередження умов, що спричиняють дорожньо-транспортні пригоди, стабілізували рівень аварійності з вини вантажних перевізників. Та істотно знизити його не вдалося.