ІНІЦІАТИВА 

Укрпошта пропонує українцям частіше надсилати одне одному приємні звістки

Світлана КОВАЛЬЧУК
для «Урядового кур’єра»

А й справді, коли ви востаннє вітали близьких красивими листівками, які так приємно зберігати в сімейних архівах? Адже ні телефонні розмови, ні електронні повідомлення не можуть створити того враження, на яке здатний невеликий аркуш паперу, що його оформили професійні дизайнери. Тож з огляду на торішній успіх виставки-ярмарку листівок, Київська міська дирекція «Укрпошти» спільно з Міжнародним благодійним фондом «Здоров’я українського народу» вдруге організували такий захід у приміщенні Головного поштамту країни. На стендах представлена продукція видавництв і друкарень, організацій, свої унікальні колекції презентують митці — всього  понад сотня екземплярів. Щоправда, в продажу поки що менше десяти.  За найкращу поштову картку можна проголосувати просто на виставці. Ті, що наберуть найбільше голосів, — розтиражують. Заступник директора Київської міської дирекції УДППЗ “Укрпошта” Володимир Астапенко погоджується, що придбати можна обмежену кількість листівок. Однак «ми слідкуємо за результатами голосування, тож представлятимемо більшу кількість листівок у вільному продажу. «Кошти від кожної поштової листівки, яку продадуть у межах проекту, організатори скерують на реалізацію благодійних та соціальних проектів, що сприяють поліпшенню здоров’я українців, на будівництво медичних центрів, матеріальну підтримку лікарень та популяризацію здорового способу життя.

Фото Олександра ЛЕПЕТУХИ

«На виставці представлено 4 листівки з нашого фонду «Запорука», — розповідає Катерина Омельченко. —  Їх власноруч намалювали діти з онкозахворюваннями. Тож кошти за продані листівки ми вирішили використати на придбання подарунків дітям на Великдень».