СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Проблеми, з якими звертаються до Урядового контактного центру жителі Запорізької області, стали об’єктом уваги «УК». За 7 місяців  поточного року на урядову «гарячу лінію» надійшло 8,6 тис. звернень, повідомили нам у Центрі. Із загальної кількості звернень 3,7 тис. надіслано на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади, з них понад 1,5 тис. — Запорізькій облдержадміністрації. Майже 3,7 тис. громадян отримали консультації та довідкову інформацію безпосередньо від працівників Центру.

"Урядовий кур'єр" пише про те, що цікавить українців. Фото Володимира ЗАЇКИ

Важливо, що кількість звернень з багатьох питань цьогоріч помітно зменшилася. Зокрема, з питань земельних відносин, умов праці і трудових відносин, злочинів проти особи та її власності й екології. Практично стабілізувалася ситуація  з розв’язання проблем соціального захисту людей (за винятком питань отримання субсидій).

Водночас, запоріжців ще продовжують непокоїти питання пенсійного забезпечення, комунального господарства, будівництва і благоустрою, освіти і оподаткування та деякі інші.

Питання, що порушені жителями Запорізької області у кожному четвертому зверненні, вирішено місцевими органами влади повністю, а в окремих випадках — частково. Йдеться про різні скарги. Так, мешканець м. Запоріжжя звернувся зі скаргою про невиплату заробітної плати на КП «ПРЖЕО-14» з березня поточного року. За результатами перевірки керівнику цього підприємства видано припис про усунення виявлених порушень та прийнято рішення про передачу матеріалів справи до органів прокуратури.

Жителька м. Мелітополя поскаржилася на численні перебої та неякісне водопостачання будинку по вул. Дзержинського. У відповіді за підписом Мелітопольського міського голови повідомлено, що після проведеної перевірки водопостачання відновлено, а за якістю вода придатна до споживання.

На кожне третє звернення облдержадміністрацією надіслано громадянам конкретні роз’яснення про порядок вирішення порушених ними питань. Частина проблем не може бути розв’язана через обмеженість бюджетних коштів, а інша — належить до компетенції судових органів, а не органів виконавчої влади.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію»  звернулося  3443 громадяни зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість зменшилася на  24,3%. Звернення, які потребували більш ретельного розгляду, а таких зареєстровано понад 1763, Урядовий контактний центр надіслав на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади: до центральних органів влади — 556, до обласних державних адміністрацій — 981 та до інших організацій — 226.