У столичному виставковому центрі, що на Броварському проспекті, 28—30 жовтня відкрилися дві знакові виставки: 17-та Міжнародна WorldFood Ukraine та 10-й Міжнародний салон вантажних і комерційних автомобілів TIR-2014.

Програма цих заходів доволі насичена, що спонукало до участі багато відомих фірм.

Наше вершкове масло поза  конкуренцією

На першому із цих заходів було представлено аграрні й продовольчі компанії із багатьох країн світу — Бельгії, Німеччини, Греції, Грузії, Данії, Іспанії, Литви, Польщі, Сінгапуру, США, Таїланду, Туреччини. Свою продукцію презентували і компанії 12 регіонів України.

Павільйони пропонували українському ринку весь спектр продуктів харчування і напоїв: Німеччина — м’ясопродукти, Греція — персики, маслини й овочі, Італія — вина, оливкову олію і пасту, Польща — м’ясопродукти, крупи і макарони.

Надсучасні молоковози, які транспортують, крім того, й олію, дуже сподобалися відвідувачам

Безперечно, центральне місце на заході посів салон свіжих і консервованих овочів та фруктів.

Шини можна було вибрати різні: і за якістю, й за можливостями гаманця

У перший день виставки відбулося нагородження переможців 17-го дегустаційного конкурсу WorldFood Ukraine 2014. Серед 60 лауреатів 2014 року – сири з Литви та соки з Грузії, напої з Південної Кореї і оливкова олія, прошюто, консерви та паста з Італії, вітчизняне  пиво, морозиво, ковбасні вироби, соуси, сири, вершкове масло, чай, снеки і напівфабрикати з України.  

До стендів, які демонструють рибу та морепродукти, завжди підвищена зацікавленість

За програмою виставки пройшли цікаві маркетингові й інші семінари, які, безперечно, були корисними і для учасників, і для відвідувачів цього заходу. 

На спеціальному стенді «Біржа праці» зібрані резюме і вакансії в продуктової галузі і рітейлі, щоб допомогти учасникам та відвідувачам знайти працівників і роботу.

 

Малотоннажні вантажівки найбільш цікаві для малого та середнього бізнесу

Бізнес потребує  малотоннажки

10-й Міжнародний салон вантажних та комерційних автомобілів TIR-2014 цього року проводили в дещо новому форматі. Україна залишається вкрай привабливим для Європи транзитним ринком завдяки міжнародним коридорам. Так, автомобільні вантажоперевезення в країні, попри політичну й економічну нестабільність, за останні сім місяців 2014 року зросли на 10%.

Вітчизняному бізнесу, як і раніше, найбільш цікаві малотоннажні вантажні та комерційні автівки — повною масою до 3,5 тонни.

Таку техніку, а також більшої тоннажності і було представлено в широкому розмаїтті цього заходу. Зокрема, відвідувачі змогли побачити комерційні автомобілі ISUZI повною масою від 3,5 до 18 тонн.

Що може бути кращим за справжню італійську пасту?

Зацікавив бізнесменів і відвідувачів також туристичний автобус «Атаман А-096 на основі того ж ISUZI.

Компаніям агарного й харчового секторів України запропонували новинку — молоковоз на основі шасі ТАТА LPT 1116, призначений для транспортування не тільки молока, а й питної води, рослинної олії тощо.

Кременчуцький автозавод презентував новий самоскид КрАЗ С26.2М для перевезення сипучих вантажів дорогами з твердим покриттям.

ПАТ «Полтавський агрегатний завод» — єдиний в Україні й один із найбільших в СНД спеціалізований виробник гальмівної апаратури для широкого спектру вантажівок — також порадував відвідувачів своєю якісною продукцією.

Центр сучасної техніки «Альфатех» (офіційний дистриб’ютор багатьох відомих брендів) пропонував запасні частини для комерційної техніки й шини Triangle. Відомі білоруські шини представив торговельний дім «Белшина».

Поряд із цим автосалоном проходила спеціалізована логістична виставка «ТрансУкраїна 2014. Інтерсклад».

Усі ці заходи однозначно показали, що Україні є чим пишатися. Понад те — наша держава успішно може експортувати не лише продовольчу, а й машинобудівну продукцію. 

Олег ГРОМОВ,
Світлана СКРЯБІНА

(фото),
«Урядовий кур’єр»