Гендиректор 
інформаційного агентства
Олександр ДЕЦИК

Із 15 грудня національне інформаційне агентство «Укрінформ» запускає нову версію сайту, ставлячи перед собою амбітну мету — збільшити щоденну кількість відвідувачів із 20 до 100 тисяч. З цього приводу розмова із генеральним директором «Укрінформу» Олександром ДЕЦИКОМ.

— Пане Олександре, чим нова версія сайту відрізнятиметься від інших інформаційних ресурсів, представлених на медіа-ринку?

— «Укрінформ» передовсім зосереджує увагу на новинах у текстовому варіанті. Однак нині маємо деякі проблеми із подачею таких повідомлень, які були б конкурентними в медіа-просторі. Маю на увазі якість та оперативність. Тому ми змінюємо свій формат загалом та підхід до подачі інформації зокрема.

За останні півроку інтерес до нашої продукції дедалі більше зростає, і сервер просто не витримує навантаження, зависаючи на 20 тисячах відвідувань. Зараз ми втрачаємо 10% потенційних читачів за рахунок неповороткого у роботі сайту. Бо клієнт, заходячи на нього, хоче побачити найсвіжішу новину, не відкриваючи її у новому віконці, не чекаючи кілька хвилин оновлення головної сторінки. Та й із регіонів до нас зайти майже неможливо. Про яку ж успішну діяльність на медіа-ринку — а це в середньому 100 тисяч заходів на день — може йтися?

Отже, ми починаємо переводити старі архіви на нову версію, перенавчати персонал і запроваджуємо сучасні українські розробки. За опціями новий сайт не відрізнятиметься від провідних інформаційних суспільно-політичних ресурсів. Але однією картинкою ти не будеш цікавим у нинішніх умовах жорсткої конкуренції...

Візитівкою агентства є кореспонденти в регіонах і за кордоном. Інформація від останніх унікальна, адже передається з місця подій із найрізноманітніших точок світу: Європи, США, Китаю. Досить активно нині розвивається Південна Америка, Азія… Ми намагатимемося отримувати інформацію і звідти.

— Шляхом введення нових напрямків діяльності?

— Ми сформували повноцінну закордонну редакцію, змінили структуру основної і регіональної редакцій внутрішньої інформації. У повноцінному вигляді створюватимемо й редакцію економічної інформації, відстежуватимемо та розповідатимемо про всі господарські рішення, прийняті урядом.

Сайт буде побудовано за блочною системою. Фотоінформація подаватиметься у ротації, а не статично, як було раніше: це постійна зміна картинок із місця головних подій, фоторепортажі, запуск не лише відео, а й спеціалізованого сервера для передачі відеоінформації (переважно для ефективної роботи регіональних ЗМІ).

Окрім контенту новин, подаватимемо й аналітичні, оглядові статті міжнародного характеру. Для передачі якіснішої інформації також враховуватимемо досвід колег із Росії, Британії, наприклад, серед іншого послуговуватимемося принципами роботи з інформацією «Бі-Бі-Сі» тощо.

— А підхід до вашого основного продукту якось зміниться?

— Ми затверджуємо нові принципи інформаційної політики. Окрім суто новин в їх ідеальному вигляді, ще будуть анонси, довідки, цитати дня, узагальнення, аби читач склав враження про подію, із якою ще не обізнаний. Звичайно, відвідувачі сайту побачать інтерв’ю, коментарі.

Зазнає змін і логотип. Образ земної кулі традиційного світло-синього кольору розсікатимуть паралелі, а під нею стоятимуть три крапки, стилізовані під клавіші телетайпа.

Оновлений сайт «Укрінформу» читачі побачать 15 грудня

— Напевно, завдяки новим елементам присутності в Інтернеті має набути нових рис і обличчя «Укрінформу».

— На його розробці ми найбільше й сконцентровані. «Укрінформ» не матиме аналогів. Усі ресурси мають власне обличчя і ядро — постійного читача. Зараз на фоні тих новин, які у нас є, ми намагаємося зайняти свою нішу на ринку, щоб нас розуміли і постійно до нас поверталися. Власне, новий сайт є лише елементом комплексної роботи. А одним із додаткових елементів його формування є блоги міністрів, які у нас з’явилися передусім за підтримки Прем’єр-міністра Миколи Азарова, який сам часто спонукає до інноваційних рішень.

Хотілося б, щоб в ідеалі агентство повідомляло першим не тільки про останні рішення влади, а й про останні наміри, ну і звичайно, про основні події в Україні й світі. Стало сучасним, оперативним, популярним, привабливим, цікавим врешті-решт. У нас є багато такої інформації, але вона неструктурована.

Одне слово, у формуванні нового обличчя агентства важлива кожна складова. Це початок великої роботи, результатом якої стане зростання щоденної кількості читачів за півроку до 60 тис., а потім і до 100. Сподіваюся, люди починатимуть ранок із новин «Укрінформу».

Катерина МАЦЕГОРА,
«Урядовий кур’єр»

ДОСЬЄ «УК»

Олександр ДЕЦИК. Народився 8 березня 1979 р. на Херсонщині. Закінчив з відзнакою історичний факультет Херсонського державного педагогічного університету (2001 р.). Начальник управління у справах преси та інформації Херсонської облдержадміністрації (вересень 2008 — червень 2009 р.). Кореспондент відділу політики інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна» (липень 2009 — травень 2011 р.). 18 травня 2011 р. призначений генеральним директором Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ».