ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК. У квітні на Сумщині розпочне цілодобову роботу регіональний кол-центр, за єдиним телефонним номером якого громадяни зможуть звернутися з будь-яким запитанням чи проханням. Кожен дзвінок перебуватиме на контролі доти, доки заявник одержить відповідь чи конкретну допомогу. Про це повідомив заступник голови — керівник апарату Сумської облдержадміністрації Олександр Цупро. На переконання посадовця, така форма діалогу влади і громадян  максимально спростить вирішення низки соціальних питань, що найбільше турбують населення. Передусім ідеться про такі сфери, як охорона здоров’я, соціальний захист, пенсійне забезпечення, освіта тощо.

Аби «пряма лінія» працювала чітко і без збоїв, у березні пройшла своєрідна «репетиція». За анонсованими телефонними номерами протягом визначеного часу дзвінки приймали керівники відомств і управлінь.