РЕЗУЛЬТАТ 

Віце-прем'єр Борис Колесніков підбив підсумки річної роботи з підготовки до континентальної футбольної першості

"За цей період уряду вдалося стабілізувати ситуацію з підготовкою до першості та повністю увійти в графік реалізації головних об'єктів", - сказав на прес-конференції віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Слугуватиме десятки років

Завдяки Євро-2012 розбудовується потужна інфраструктура європейського зразка, яка дасть змогу не лише гідно провести чемпіонат, а й слугуватиме нашим громадянам десятки років потому.

На початку 2010 року експерти УЄФА називали ситуацію зі зведенням стадіонів критичною. А вже цього березня НСК "Олімпійський" та Львівський стадіон готові на 77 % і 55% відповідно. Їх буде здано восени 2011 року.

Триває і реконструкція аеропортів у всіх містах, що прийматимуть матчі. Так, у аеропорту "Бориспіль" у вересні 2010 року введено в експлуатацію пасажирський термінал "F" пропускною здатністю 1800 пасажирів на годину. Цього року там запрацюють новозбудований термінальний комплекс "D" (готовність 40%), реконструйований термінал "В" (готовністю 78%), буде розширено перон "F" (готовність - 81%).

У міжнародному аеропорту "Львів" триває будівництво пасажирського термінала (готовність 40%), реконструкція злітно-посадкової смуги (готовність 22%). Їх буде здано у грудні та листопаді. У Міжнародному аеропорту "Донецьк" восени запрацює новий термінал - зараз він готовий на 35%. Реконструкцію аеродрому планується завершити у жовтні-грудні, а будівництво злітно-посадкової смуги - в грудні 2011 року.

У Міжнародному аеропорту "Харків" новий термінал прийме пасажирів у вересні, закінчити будівництво авіадиспетчерської вежі тут планують у ІІІ кварталі, а реконструкцію існуючого термінала - у ІV кварталі 2011 року. Реконструкцію власне аеродрому, будівництво нової злітно-посадкової смуги закінчать у ІV кварталі поточного року.

Істотних змін зазнала й дорожньо-транспортна інфраструктура. Торік у міжміському сполученні введено в експлуатацію, відкрито рух та відремонтовано 543,6 км доріг. У 2011 році передбачено відремонтувати й збудувати 1200 км автошляхів. Зокрема ремонт автодороги Київ - Харків, реконструкція доріг, що зв'язують Львів із Польщею, будівництво об'їзних доріг навколо Донецька і Харкова, ремонт доріг, що сполучають Донецьк та Харків із Росією. Облаштовано також 20 пунктів пропуску через державний кордон.

Комфорт для вболівальників

"Львівський автобусний завод" постачатиме продукцію приймаючим містам. У виробника було придбано 72 автобуси. У 2011 році заплановано придбати 757 автобусів і тролейбусів: для Києва - 185 автобусів та 185 тролейбусів; Донецька -143 тролейбуси; Львова - 60 тролейбусів і 76 автобусів; Харкова - 11 та 97 одиниць техніки відповідно.

У 2011-2012 роках буде придбано 10 поїздів Hyundaі з вагонами підвищеного комфорту, що курсуватимуть між означеними містами зі швидкістю до 160 км/год.

Загалом торік на будівництво та реконструкцію об'єктів першості спрямовано 1068,5 млн грн, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Єдиним відкритим питанням є підготовка висококваліфікованого персоналу, який забезпечуватиме проведення чемпіонату. Тому якісний і ефективний менеджмент та добре підготовлені кадри на сьогодні є головним завданням для влади. В цілому ж Борис Колесніков переконаний: "Сумнівів, що Україна гідно прийме Євро-2012, у нас немає".