На базі Рівненського міського центру зайнятості запрацював центр онлайн-зв’язку. З його допомогою намагаються прискорити працевлаштування та підбір персоналу для роботодавців, а ще — використовувати елементи дистанційного навчання у поєднанні з традиційними методиками.

— Коли ми проаналізували контингент безробітних, побачили, що близько 40% із них — молоді люди до 35 років, — каже директор Рівненського обласного центру зайнятості Іван Ткачук. — Навіщо їм носити роботодавцям резюме на папірцях, якщо можна створити відеорезюме, напрацювати базу відеовакансій? Економія часу та коштів і з боку пошукачів роботи, і з боку роботодавців цілком очевидна. А наші фахівці є своєрідним містком між сторонами процесу. Вже провели перший онлайн-аукціон — такий собі міні-ярмарок вакансій. У 9 районах є онлайн-пункти, де можна відзняти відповідний матеріал і надіслати його електронною поштою.

Молодим претендентам на роботу пропонують зробити це самостійно, старшим за потреби допомагають. Резюме, за згодою самих пошукачів, розміщують у мережі Фейсбук та на офіційному сайті служби зайнятості. Тож роботодавець може побачити, як виглядає претендент і як він висловлює свою думку. За потреби для них організують відеоспівбесіду. А ще тут створюють відеопрезентації професій, яких ринок потребує постійно. Це, скажімо, продавці, кухарі, швачки. Роботодавці інновацію підтримують: для них час — це гроші, і його треба берегти. А ще інформаційні технології безцінні у профорієнтаційній роботі: для молоді ж бо краще вебінар, аніж нудна лекція з конспектами.