Прибутки соціальної мережі Facebook виросли у четвертому кварталі минулого року на майже 50%. Реклама на мобільних пристроях вважається головною причиною такого стрибка.

Facebook вдалося скористатися з міграції реклами на мобільні пристрої більше, ніж її чільним суперниками: компаніям Google Inc та Yahoo.

Наприкінці минулого року у Facebook було 1,39 мільярдів користувачів щомісяця, з яких 86% виходять у соцмережу зі смартфонів чи інших мобільних пристроїв.

Інвестори вважають, що наступним етапом розвитку компанії стане відеореклама, яка зявилася на Facebook наприкінці минулого року.

Цей рік має стати роком, як було сказано, «агресивних інвестицій», адже Facebook планує вкласти кошти у розвиток таких напрямків, як додаток повідомлень WhatsApp, фотододаток Instagram та виробник навушників і окулярів віртуальних відео ігор Oculus Rift.

 Copyright © 2015 euronews