Тернопільщина чи не єдина у нашій країні, яка не має власного туристичного логотипу та брендбуку. Хоча розвиток туризму як галузі вже давно визначили серед пріоритетних економічних напрямків. Тож аж тепер перейнялися створенням відповідного знака. Задля цього оголосили творче змагання. Авторські роботи прийматимуть до 5 березня.

На думку заступника директора — начальника управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації Назара Яворського, це має бути постійний графічний, словесний, образотворчий або об’ємний знак, комбінований із зображенням, літерами, цифрами, словами або без них, що повинен передати унікальність Тернопільщини та ідентифікувати її серед інших. З цього випливає, що конкурсанти, розробляючи туристичний знак краю, повинні проявити оригінальність ідеї, художнього змісту, подбати про його сучасне й багатогранне вирішення. Звісно, такий логотип не «зазіхне» на офіційну символіку області, а радше сприятиме створенню позитивного іміджу краю в Україні та за кордоном. Він стане основою при  розробці туристичного бренду Тернопілля.

Конкурсні роботи розміщуватимуть на офіційній сторінці «Тернопільщина туристична» у соціальній мережі Фейсбук, аби їх міг оцінити кожен бажаючий. Найбільшу кількість позитивних відгуків врахують при визначенні переможців. Водночас зорганізують опитування серед громадськості. Лауреатів творчого змагання назвуть на засіданні оргкомітету. Автор найкращого логотипу отримає грошову винагороду.