Директор Сумського обласного контактного центру «Відкрита влада» Альона Мешкова в електронному архіві окремим файлом зберігає перші дзвінки з проблемними запитаннями. Вони надійшли ще у 2012-му. Найпершим звернувся житель Сум, який поскаржився на затримку з виплатою зарплати. Його питання вирішили позитивно. Відтоді центр отримав 16 150 звернень.                                 

Оператори, які приймають дзвінки й електронні звернення з 8-ї до 18-ї години, кажуть, що їх у середньому 20—30, а інколи й сотня. Термін розгляду звернень скорочено з традиційних 30 до 5—15 робочих днів.

Лідером (59% звернень) залишається житлово-комунальне господарство. Здебільшого звертаються люди з Сум і району, Конотопа (і району), Охтирки, Ромен (і району), Шостки, а також Краснопільського району. На питання законності, правопорядку, соцзахисту (отримання різних видів допомоги, виплата зарплати тощо) припадає трохи більше як 6% звернень. Чимало їх стосується придбання ліків за пільговими рецептами, одержання невідкладної меддопомоги, встановлення інвалідності, оплати за земельні паї.  Є й специфічні. Наприклад, сумчанка інвалід першої групи попросила посприяти у придбанні сидіння на ванну. І жінці доставили те, що вона просила. Кожне сказане «дякую» має особливу ціну.

Ті, хто звертаються, розраховують на якомога швидше вирішення порушеного питання. У контактному центрі протягом 2012—2014 років 67,3% звернень вирішено позитивно. 

На базі центру діє цілодобова спеціалізована «гаряча лінія» з питань інформування вимушених переселенців із тимчасово окупованого Криму та  зони АТО. Торік спеціалісти прийняли від них 657 звернень, що стосувалися надання тимчасового житла, виплати пенсій, навчання, працевлаштування тощо. І цими днями лінія залишається «гарячою».