СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ 

Що робить влада для громади
 

Жити в сучасному місті з його перевантаженими автомобілями вулицями, складними перехрестями та подекуди неймовірно швидким рухом транспорту — серйозний іспит як для водіїв, так і для пасажирів з пішоходами. І все-таки без поїздок аж ніяк не обійтися. Багато громадян щодня користується послугами пасажирських перевізників. Нерідко під час руху нам доводиться спостерігати, як водії розраховуються з пасажирами за проїзд, розмовляють по мобільному телефону, курять за кермом, не замислюючись, що такі їхні дії можуть призвести до непоправних наслідків.

Про важливість зазначеної проблеми йдеться і в численних зверненнях, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію». Як повідомили «УК» в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку року отримано 242 звернення щодо якості перевезень пасажирів, з них 70 — автомобільним транспортом. Телефонували переважно жителі м. Києва, Дніпропетровської, Донецької, Київської, Хмельницької, Львівської, Миколаївської та Херсонської областей.

У такій маршрутці явно буде перебір пасажирів, а це вже небезпечно. Фото Володимира ЗАЇКИ

Так, киянин поскаржився на якість перевезень міським маршрутним таксі № 230, водії якого регулярно розмовляють по мобільному телефону, курять і перевищують швидкість, а це в будь-який момент може стати небезпечним для пасажирів. Звернення було надіслано Державній інспекції з питань захисту прав споживачів, яке провело роботу з перевізником щодо дотримання водіями належної поведінки під час руху. Залишається сподіватися, що водії все-таки зробили певні висновки.

А ось жителька Кривого Рогу Дніпропетровської області поскаржилася на якість перевезень пасажирів маршрутним таксі  № 361 «Автостанція Інгулець — просп. Південний». Вона зокрема повідомила, що в автобусі зазвичай заповнені як «сидячі», так і «стоячі» місця, що, звісно, створює незручності пасажирам, а тут ще й водії некоректно ставляться до них та не дотримуються графіків руху. Урядовий контактний центр надіслав звернення Дніпропетровській облдержадміністрації. За результатами розгляду Криворізька міська рада поінформувала заявницю: «Питання щодо поліпшення якості обслуговування вказаним маршрутом взяте на контроль та буде врегульоване».

Ніде правди діти, але нерідко ми стикаємося з брудом та сміттям у транспорті, начебто в ньому не прибирали тривалий час. Перебувати в такій автівці неприємно. Тому житель  м. Світловодська Кіровоградської області звернув увагу на антисанітарний стан салонів міських маршрутних таксі. Світловодська міськрада, розглянувши це звернення, підтвердила факти неналежного стану маршрутних таксі й повідомила, що передбачається проведення перевірок із залученням представників установ та організацій, котрі контролюють якість перевезень з метою поліпшення санітарного стану автотранспорту.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернувся 7901 заявник зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.