На ремонт доріг Україні необхідно від 500 мільярдів до 1 трильйона гривень і десять років. Про це пише "ЛігаБізнесІнформ" з посиланням на дані Міністерства інфраструктури України.

Як зазначається, ремонту потребують 50 тисяч кілометрів доріг. Цього року Укравтодору виділили 20 мільярдів гривень, з них 17 мільярдів піде на погашення кредитів. Решта три мільярди гривень витратять на третину необхідних робіт з ямкового ремонту, йдеться в статті.

Видання склало ТОП-10 найгірших автодоріг України, котрі за даними Укравтодору потребують ремонту в першу чергу. Очолив список контрольно-пропускний пункт «Тимкове» - Балта - Первомайськ - Доманівка - Олександрівка в Миколаївській області. Довжина дороги 184 км. Фактична довжина маршруту - 202 км, з яких 64 км пошкоджено ямами. З початку року Укравтодор «залатав» 16% від загальної кількості ям на дорозі.

На другому місці - дорога Одеса - Рені. При протяжності 295 км пошкоджено 228 км дороги, які потребують поточного середнього ремонту. Ще 61 кілометр потребує капітального ремонту. Також потрібно побудувати майже шість кілометрів об'їзної дороги навколо Рені. Наразі відремонтовано 18%.

Замикає трійку одна з найгірших доріг в Західній Україні - Львів - Радехів - Луцьк (Львівська, Волинська області). Із 130 км шляху ямами уражено понад 60 км. Особливо небезпечна дорога на ділянці у Львівській області (Радехів і Кам'янка-Бузька).

Четверте місце відведено дорозі Чугуїв - Мілове (Харківська, Луганська області). Загальна протяжність 289,7 км, з яких 264,4 км покрито ямами.

На п'ятій сходинці опинилася дорога Кіровоград - Платонове (Кіровоградська, Миколаївська та Одеська області). Покриття на більшій частині автодороги - бетонні плити. Загальна протяжність - 254,4 км, з яких 159 км вкриті ямами.

На шостій позиції - магістраль Мукачеве - Івано-Франківськ - Рогатин - Львів (Закарпатська, Івано-Франківська та Львівська області). Протяжність 435 км. Капітального ремонту потребують 255 км. Траса знаходиться в незадовільному стані - за ширини 7-9 метрів, вона має безліч крутих поворотів і підйомів.

На сьомому місці розмістилась дорога Одеса - Вознесенськ - Новий Буг (Одеська, Миколаївська області). Протяжність - 209 км, на 119 км зустрічаються ями.

На восьмому місці - дорога Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг). Протяжність - 239,6 км. За даними начальника Служби автодоріг в Миколаївській області Валерія Блошенка, вартість капремонту в квітні оцінювалася в 1,7 мільярда гривень. При цьому в 2015 році на утримання доріг в області виділили 70 мільйонів гривень.

На дев'ятій сходинці знаходиться автомагістраль Львів - Самбір - Ужгород (Львівська, Закарпатська області). Протяжність - 227,5 км, з яких ями і вибоїни займають близько 100 км.

Остання в ТОП-10 найгірших автомагістралей - дорога Олександрівка - Кіровоград - Миколаїв. Протяжність - 239,3 км, з під'їздами - 264,9 км. 105 км дороги потребує капремонту. На цій трасі планують побудувати першу в Україні нову бетонну дорогу. 

Експрес