ПРАВОПОРЯДОК

Відтепер наряди ДАІ зобов’язані чергувати на маршрутах з «мигалками» 

З минулого понеділка набув чинності наказ міністра внутрішніх справ України "Про затвердження змін до Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС". З- поміж інших новацій у правилах несення служби нарядами ДПС, які викликають очевидний інтерес не лише водіїв-професіоналів, а й величезної армії автолюбителів, виділимо кілька положень, здатних змінити звичні уявлення про роботу автоінспекторів.

Візьмемо таке: віднині маршрути патрулювання нарядів ДАІ визначатимуться лише командиром (начальником) відповідного підрозділу Державтоінспекції. Іншими словами, тепер, так би мовити, "вільний автономний" пошук можливих порушників правил дорожнього руху самими інспекторами виключається. Більше того, патрулювати ту чи іншу ділянку дороги на транспортних засобах працівники ДАІ повинні при постійно включених спеціальних світлових сигнальних пристроях синього кольору. Головне - профілактика і запобігання дорожньо-транспортних пригод на автошляхах державного значення між стаціонарними постами в межах території обслуговування, а не полювання за недисциплінованими водіями зі схованок, кажуть у міністерстві.

Задля цього місця розташування нарядів дорожньо-патрульної служби ДАІ на службових автомобілях чи без них для проведення профілактичних заходів у схемі маршрутів патрулювання визначатимуться виключно на ділянках концентрації дорожньо-транспортних пригод. Обов'язково буде враховуватися час доби, інтенсивність руху транспорту на таких відтинках дороги і характер правопорушень, унаслідок яких і трапляються ті самі ДТП, а не в інших, більш зручних з огляду деяких співробітників Державтоінспекції місцях.

Принагідно нагадаємо, що з третьої декади травня Укравтодор відповідно з вимогами законів "Про дорожній рух" і "Про автомобільні дороги" заради збереження дорожнього покриття ввів тимчасове обмеження руху великовантажного транспорту вагою понад 24 тонни у світлу пору дня при температурі + 28 і більше градусів. Незалежно від температури вантажним фурам удень також заборонено проїзд через Київ.

Продовжуючи автомобільну тему, повідомимо, що нині у профільних парламентських комітетах триває обговорення президентського законопроекту про відміну технічного огляду для приватних легковиків та передачу функцій технічного контролю за станом транспортних засобів незалежним від Державтоінспекції суб'єктам господарювання, які мають належні умови і обладнання для проведення ТО.