Із настанням холодів люди дедалі частіше скаржаться на брак опалення та непідключення централізованого теплопостачання у будинках. Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, впродовж 2013 року на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет надійшло 6377 звернень щодо теплозабезпечення об’єктів житлового фонду. 

Станом на грудень в Україні працюють понад 24,6 тисячі котелень. Були ліквідовані локальні прориви тепломереж у 10 закладах соціальної сфери та у 173 житлових будинках Донецька і Києва.

— Завдяки відпрацьованим під час підготовки до опалювального сезону діям оперативно був ліквідований прорив тепломереж у Краматорську Донецької області. Тепло вже подано до всіх 42 житлових будинків міста, які були відключені від тепломережі, — поінформував віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул під час всеукраїнської селекторної наради.  

На жаль, нерідко людям важко бути почутими чиновниками на місцях. Лише після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» вдається вирішити важливі питання, які турбують громадян. Так, пенсіонерка з Києва, учасник війни, звернулася з проханням відновити послугу теплопостачання за адресою її проживання. Упродовж тижня квартиру заявниці не опалювали, температура в кімнатах становила +8 градусів, як наслідок — жінка захворіла. Вона зверталася до працівників ЖЕКу, місцевої адміністрації, але питання залишалося невирішеним. За інформацією Деснянської районної держадміністрації в місті Києві працівники обслуговуючої організації після проведення налагоджувальних робіт опалення відновили. Зворотним зв’язком киянка повідомила, що після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» працівники ЖЕКу усунули несправності та відновили теплопостачання.

Теплопостачання має бути в нормі. Фото Світлани СКРЯБІНОЇ

І такі звернення з Києва непоодинокі. Ще одна жінка поскаржилася на брак опалення у будинку, де вона проживає. Через низьку температуру у квартирі — сиро та з’явився грибок, що погіршує стан здоров’я двох її малолітніх дітей. За словами заявниці, наступного дня після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» теплопостачання у будинку відновили.

Жителька Донецька повідомила, що в її та сусідніх будинках немає теплопостачання, адже прорвало трубу біля котельної. Головне управління благоустрою та комунального обслуговування міськради повідомило, що після проведення ремонтних робіт на центральній тепловій мережі котельної послуги опалення та гарячого водопостачання надають у повному обсязі. Фахівці Урядового контактного центру, зателефонувавши заявниці, переконалися, що питання вирішено повністю, опалення відновлено.

Пенсіонерка з Дніпродзержинська Дніпропетровської області звернулася з приводу підключення послуги опалення за адресою проживання її доньки. Заявниця повідомила, що опалювальний сезон там розпочався 01.10.2013 року, проте у будинку її доньки станом на 02.12.2013 року послугу не надавали. За інформацією Дніпродзержинської міськради, працівники КП «Дніпродзержинськтепломережа» виконали ремонтні роботи системи опалення в будинку та подали опалення до квартири доньки заявниці, що підтверджено зворотним зв’язком.

Загалом за період  3—13 січня на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет звернулися 15 253 заявники. 

0800-507-309 Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua