СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Протягом I півріччя 2013 року в сфері ЖКГ не втрачали актуальності питання надання послуг із централізованого водопостачання та водовідведення. Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, у зверненнях на урядову телефонну «гарячу лінію» громадяни скаржилися на ненадання та неякісне надання послуг холодного та гарячого централізованого водопостачання у їхніх житлових будинках (3433 звернення). Найбільше таких дзвінків надходило з Донецької, Луганської, Київської, Хмельницької областей та Києва.

Так, двічі зверталася жителька міста Керч (АР Крим) зі скаргою на систематичне відключення та низький тиск централізованого водопостачання у багатоквартирному будинку на вулиці Горького. Звернення оперативно розглянули. А директор Керченської філії Кримського республіканського підприємства «Вода Криму» поінформував, що перебої у водопостачанні справді були, адже тоді здійснювали аварійно-ремонтні роботи на водопроводі. Та нині вони вже завершені. Водопостачання на вулиці Горького відновлено, що підтверджено зворотним зв’язком із заявницею.

Гостро постала проблема з постачанням гарячої води, особливо після завершення опалювального сезону. Надійшло 1219 скарг на неналежне надання цієї послуги. Найбільше — з Києва, Хмельницького та Полтави.

Зареєстрована значна кількість звернень щодо пошкодження трубопроводів централізованого водопостачання та водовідведення. Результати моніторингу розгляду звернень органами виконавчої влади, який здійснюють спеціалісти Центру, свідчать, що місцеві органи влади спільно з комунальними службами докладають усіх можливих зусиль для ліквідації цих аварій.

Надійшло кілька звернень від жителів міста Брянка Луганської області з проханням усунути порив каналізаційних труб на вулиці Шахтарської Дивізії. Люди розповіли, що вода від пориву затопила прибудинкові території вздовж найближчої вулиці. Питання оперативно розглянули, аварію на трубопроводі ліквідували. Зворотний зв’язок із заявниками підтвердив, що питання вирішено повністю.

А пенсіонерка зі Львова розповіла про витік води з боку бойлерної біля її будинку і просила посприяти в ліквідації аварії, оскільки вода затоплює фундамент будівлі. Заявниця, як і її сусіди, дуже переймалася, адже на стінах будинку є тріщини, через підтоплення могла виникнути небезпечна ситуація. Шевченківська районна адміністрація Львівської міськради повідомила, що підприємство «Львівтеплоенерго» під час виконання аварійних робіт на позабудинковій теплотрасі здійснило відкачку води для ліквідації аварійної ситуації. Зворотним зв’язком встановлено, що питання вирішено повністю. За словами заявниці, порив труби ліквідували, воду з підвалу житлового будинку відкачали.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет з 29 липня по 4 серпня звернулися 10 709 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

Ось так і рятуємось, поки води в крані немає. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

0800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua