Той, хто віддає перевагу комунальному транспорту, точно знає коли певний тролейбус під’їжджає до визначеної зупинки. Пропустив «свій», краще не чекати якогось «наступного», бо можна відморозити ніс або спізнитися на призначену зустріч. Чіткий графік комунального транспорту — лише на папірці в салоні. Тож такий транспорт стає воістину «народним» — люди упізнають один одного, бо часто зустрічаються на одній зупинці, навіть водія запам’ятовують в обличчя, якщо не по імені.
Цією обставиною вирішили скористатися представники Головного управління Державної служби України з питань надзвичайних ситуацій в Луганській області: один із тролейбусів в обласному центрі обклеїли «рятувальними» слоганами, які добре запам’ятовуються. Замість комерційної реклами на боці «рогатого» з’явилися написи рятувальників: «У побуті контролюй дрібниці. Вогонь не прощає помилок», «Обігрівай безпечно, щоб зберегти життя і майно», «На тонкому льоду кожен крок — як останній», «Вода вимагає обережності!», «Батьки, не дозволяйте дітям гратися з вогнем!», «Розпалюєш вогнище в лісі — зупинись! Тут немає вогнегасників!», «ДСНС 101 — на варті безпеки вашої родини!», «ДСНС 101 завжди поруч!». А в Сєверодонецьку самі співробітники міського тролейбусного управління вирішили прикрасити салони кількох машин квітами та власноруч зв’язаними чохлами на сидіннях, аби пасажири в морозні зимові дні могли опинитися в теплому, зеленому оазисі.
За словами начальника міського тролейбусного управління Валерія Бринзи, в таких салонах пасажири один з одним і з контролерами спілкуються з особливою делікатністю, охочіше дотримуються всіх правил.