ТРAНСПOРТ

"Укрзалізниця" планує оновити свій рухомий склад

"Залізничники й локомотивобудівники "звірили годинник", на циферблаті якого - час відновлення рухомого складу залізниць", - заявив у ході наради на ХК "Луганськтепловоз" перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко.

За його словами, співробітництво двох галузей нарощується по всіх напрямках, серед яких придбання нового рухомого складу, ремонт локомотивів, вузлів та агрегатів, модернізація морально застарілих машин. Метою зустрічі Микола Сергієнко назвав уточнення конкретних планів роботи на 2011 рік, а також більш детальне знайомство з технічними пропозиціями зі створення міжрегіональних електропоїздів та модернізації тепловоза М62.

Як повідомляє прес-служба підприємства, ДП "Укрзалізниця" має намір придбати десять секцій двох типів електровозів, маневровий тепловоз ТЕМ103, ремонтні комплекти тепловозів ЧС4 і ЧС2. Йшлося й про ремонт понад 650 колісних пар різних типів. Крім того, Київська міська державна адміністрація планує придбати 6 електропоїздів для руху по кільцевій дорозі. У перспективі - придбання міжрегіональних електропоїздів для Південно-Західної дороги.

У свою чергу, головний конструктор холдингової компанії "Луганськтепловоз" Костянтин Міщенко розповів про проект міжрегіонального електропоїзда, розрахованого на швидкість 140 км/год.

До того ж, наприкінці грудня холдингова компанія "Луганськтепловоз" досягла домовленості з холдинговою компанією "Коломенський завод" (Росія) про одержання від неї кредиту в розмірі 1 млрд рублів (приблизно 261 млн грн). Кошти сприятимуть забезпеченню безперебійної роботи з виконання замовлення для Монгольської залізниці (54 секції тепловоза 2ТЕ116 УМ луганчани мають виготовити за півроку) і нарощуванню виробничих потужностей загалом.