АВТОПРОМ 

Дорожники Сумщини готуються "латати" шляхи

Сьогодні дорожня мережа області становить 7, 3 тисячі кілометрів, у тому числі 919 - державного значення. Господарство осяжне, а якщо врахувати, що кожного року доводиться дедалі частіше "латати дірки", то й поготів. Були б кошти в потрібному обсязі - одна річ. Але, на жаль...

Утім, дорожники рук не складають, а працюють з іще більшим завзяттям. Як повідомив заступник начальника служби автомобільних доріг у Сумській області Олексій Коноз, на ретельному обліку кожна копійка, всі матеріальні і технічні ресурси. Ось і нині готуються до традиційного ямкового ремонту. Скільки саме доведеться "латати", сказати важко, бо повна картина стане відомою з настанням стійкої теплої погоди. За словами дорожників, вони завжди готуються до гіршого, аби потім не розводити руками, мовляв, не чекали.

До роботи готові 4 підприємства з виготовлення асфальтобетонної суміші. Якщо виникне потреба, підключиться й низка інших. Особливі надії на асфальтобетонний завод у Торопилівці, що під Сумами. Це сучасне виробництво, оснащене за останнім словом ремонтно-дорожньої техніки. Бітумно-водяна емульсія вкладається струменевим методом, що гарантує високу якість покриття. Зараз триває заготівля бітуму, емульгаторів, інших інгредієнтів, аби виготовити необхідну кількість ремонтного матеріалу.

Нещодавно додатково переобладнано 4 дорожні комбіновані машини, яким також знайдеться застосування в ході догляду за дорогами. Готові до експлуатації 3 установки для виконання ямкового ремонту - серед них є й техніка закордонного виробництва. Отож, з організаційної та технічної точок зору, сумські дорожники готові розпочинати роботу.

З-поміж нагальних завдань чи не найголовніше - вчасно і якісно полагодити дорогу на ділянці Кіпті - Глухів -Бачівськ. Капітальний ремонт цього 97-кілометрового дорожнього відрізка державного значення передбачений програмою підготовки до проведення Євро-2012. Уже введено в експлуатацію 10-кілометрову ділянку, яка відповідає сучасним європейським стандартам. Утім, немає сумніву, що й решта магістралі порадує і гостей чемпіонату, і всіх, кому випаде проїжджати цією швидкісною трасою.

Сьогодні ж ремонтники переймаються ще однією проблемою - якомога добротніше підготуватися до можливої повені. Укладені попередні угоди зі службою МНС, іншими структурними підрозділами, аби водопілля пройшло якомога спокійніше і без несподіванок. Поки що, як кажуть, Всевишній милує: погодні умови сприяють повільному проходженню води.