АКТУАЛЬНО

Державна реєстраційна служба та «Укрпошта» підписали меморандум, що значно спростить доступ громадян до надання адмінпослуг

Подеколи для отримання певних адміністративних послуг громадянам доводиться витрачати багато часу, адже, наприклад, у селах та селищах немає відповідних відділів. Проте до кінця року ситуація кардинально зміниться. Так, учора в Клубі Кабінету Міністрів у присутності першого віце-прем’єр-міністра Сергія Арбузова, міністра юстиції Олени Лукаш голова Державної реєстраційної служби Дмитро Ворона та в.о. генерального директора Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Костянтин Кривенко підписали меморандум про взаємне співробітництво між відомствами.

І швидко, і зручно, і недалеко від дому. Фото Володимира ЗAЇКИ

Як зазначив Сергій Арбузов, мета меморандуму — значно спростити доступ громадян до деяких адміністративних послуг, а саме: державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців; проставлення апостиля на офіційних документах; державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Тож невдовзі особа, котра бажатиме отримати відповідну послугу, може звернутися з необхідним пакетом документів до будь-якого відділення «Укрпошти». У свою чергу, остання доправлятиме документи до підрозділів Держреєстраційної служби та після підтвердження документи можна буде отримати у відділенні пошти або замовити додаткову послугу з їх доставки на вказану клієнтом адресу.

Перший віце-прем’єр наголосив, що цей проект реалізується у рамках президентської Програми економічних реформ, і громадяни повною мірою відчують турботу держави про їхній вільний час та гроші.

У свою чергу, керівники установ-підписантів Дмитро Ворона й Костянтин Кривенко повідомили журналістам, що «Укрпошта» братиме оплату лише за пересилку документів згідно з існуючими тарифами та за додаткову послугу домашньої доставки. Крім того, якщо раніше процедура сплати державного мита за адмінпослугу марнувала час громадян (відділ Держреєстраційної служби — відділення банку — відділ Держреєстраційної служби), то з початком реалізації проекту держмито можна буде сплатити у поштовому відділенні. Заощадить час і той факт, що Держслужба має лише 2 тисячі відділень, а «Укрпошта» — усемеро більше. 

Окремо наголошено на питанні безпеки документообігу: керівники установ заявили, що під час підготовчої роботи для запуску проекту буде зроблено все необхідне для унеможливлення втрат чи крадіжок документації під час пересилки. У цілому ж старт проекту заплановано на четвертий квартал поточного року.