ПОДАРУНКИ

У переддень Свята Незалежності Київ збагатився кількома важливими об’єктами транспортної інфраструктури

Ще під час відкриття першої ділянки залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро Прем’єр-міністр Микола Азаров доручив будівельникам продовжити його зведення через озеро Нижній Тельбін. От і перевірив він хід виконання свого доручення, водночас відкривши з’їзд із Дарницького мосту, який в народі називається мостом Кірпи, у бік станції метро Видубичі.

Це перший і найважливіший транспортний вузол Києва, якому уряд приділяє особливу увагу. Хоча чекати на повноцінне його функціонування довелося чи не найдовше. Тож не дивно, що свою робочу поїздку столицею Прем’єр розпочав саме звідси.

Журналісти, що прибули на місце заздалегідь, під гуркіт автівок і потягів міської електрички мали змогу все добре роздивитися довкола, поспілкуватися з будівельниками і керівництвом Укрзалізниці. А оператори — зняти мальовничі види цієї грандіозної споруди над Дніпром. В очікуванні глави уряду рух мостом практично не припинявся. Лише за декілька хвилин до під’їзду урядового кортежу його було обмежено. Та й то лише там, де голова Київської міськдержадміністрації Олександр Попов і начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин пояснювали Миколі Азарову на картах і схемах масштабність проведених робіт.

 Підковоподібна естакада біля мосту «Метро» полегшить життя автомобілістам. Фото Володимира ЗАЇКИ

Міст — це не лише асфальт чи залізничне полотно. Тут споруджено газопровід середнього тиску, тепломережі, дощову та напірну каналізацію, водогін в районі метро «Видубичі», кабельні лінії на правому березі. Є й 12 каналів трубомереж для перспективного прокладання електрокабелів зв’язку. А згадане прем’єрське доручення щодо переходу від залізничної платформи «Лівий берег» через Нижній Тельбін планується виконати до кінця поточного року.

Біля цієї платформи Микола Азаров разом із причетними до будівництва посадовцями пересів до просторого автобуса, з вікон якого можна було значно краще роздивитися панораму виконаних робіт. Стрічками новозведених естакад, що на вражаючій висоті заплели свої мережива обабіч мосту, колона вирушила у напрямку Корчуватого.

Там на Прем’єра очікувала не лише чергова приємна місія — відкриття транспортної розв’язки від проспекту Науки до Столичного шосе, а й імпровізований сюрприз. З натовпу людей організатори, порушивши сценарій, витягли маленьку дівчинку, якій на очах враженої матусі вручили ножиці для перерізання символічної стрічки. Відтепер фотографія, де вони разом з Миколою Азаровим і Олександром Поповим відрізають червоні шматочки, стане окрасою сімейного фотоальбому.

Відтак кортеж рушив Південним мостом через проспект Бажана до Харківської площі, звідки розпочинається Бориспільська траса. Цю ділянку також було реконструйовано у цьому році. А своєрідна екскурсія лівим берегом стала одним суцільним задоволенням для всіх без винятку її учасників.     

Сяяла жовтоблакитними кульками і свіжим асфальтовим покриттям також  і нова підковоподібна естакада біля станції метро «Дніпро». Віднині автомобілістам істотно полегшено з’їзд з мосту Метро на правий берег у напрямку Кончі-Заспи.    

Показали Прем’єру й оновлений та реконструйований бульвар Лесі Українки. Тут Микола Азаров власноруч запустив перебудований фонтан і поклав квіти до пам’ятника видатної поетеси.

«У нас великі плани, і не тільки щодо Києва, а й по всій країні, — підбив підсумки поїздки Прем’єр-міністр. — Бо напередодні Дня Незалежності практично у кожному великому місті здається той чи інший потрібний для людей об’єкт. Так буде і надалі. Не обов’язково, що це буде приурочено до якогось свята. Просто ми хотіли до 20-річчя Незалежності дійсно порадувати наших людей хорошими, серйозними подарунками».