СУДНОБУДУВАННЯ. Чорноморський суднобудівний завод завершив будівництво корпусу третього універсального судна проекту CF3850 для голландської компанії «Damen Shipyards Bergum». Зроблено це з максимально можливим, згідно з контрактом, насиченням суднових систем і механізмів зі ступенем готовності до 70%. На судні зокрема встановлено фундаменти, трапи, баластні й паливні системи, пожежний та повітряний трубопроводи.

Фахівці миколаївського підприємства встановили підрулюючий пристрій і гвинтокермовий комплекс, справили роботи з ізоляції і зашивки приміщень. Судно призначене для транспортування сухих вантажів і контейнерів. Корпус обладнано змінними палубами, поліпшено конструкцію надбудови і зернових перегородок. Проектна швидкість універсального судна становить 12,3 вузла, а максимальне завантаження — 193 контейнери типу 20 TEU. Завдовжки судно понад 88 метрів, завширшки — майже 13 метрів, висота борту — 7 метрів, дедвейт — 3,800 тонн.

«Це вже третє судно, збудоване для наших голландських партнерів, — зазначив генеральний директор ПАТ «ЧСЗ» Валерій Калашніков. — Сподіваємося, що висока якість робіт, виконаних фахівцями заводу, незабаром дасть нам змогу вийти на повнокомплектне будівництво суден цієї серії».

Нагадаю, що перше судно серії для компанії «Damen Shipyards Bergum» було спущено на воду у 2010 році. Сьогодні завод веде будівництво четвертого і п’ятого суден. 

Сім футів під кілем  — новому судну. Фото Олени ІВАШКО