ІНФОРМАЦІЯ У ЗАПИСНИК. У популярному західному напрямку курсують сімнадцять графікових поїздів. Зокрема, у графіку руху на 30 грудня 2011 року через Київ відправлятимуться наступні поїзди:

№147 Київ-Львів (час відправлення із Києва – 8:48),

№134 Луганськ-Львів  (час відправлення із Києва – 10:52),

№15 Москва-Ужгород (час відправлення із Києва – 11:27),

№245 Москва-Чоп (час відправлення із Києва – 12:10),

№99 Київ-Ужгород (час відправлення із Києва – 15:24),

№359 Київ-Львів (час відправлення із Києва – 15:42),

№169 Київ-Львів (час відправлення із Києва – 17:01),

№115 Харків-Трускавець (час відправлення із Києва – 17:07),

№81 Київ-Ужгород (час відправлення із Києва – 18:52),

№43 Київ-Івано-Франківськ (час відправлення із Києва –19:16),

№13 Харків-Ужгород (час відправлення із Києва –20:06),

№59 Москва-Софія (час відправлення із Києва –20:12),

№49 Київ-Трускавець (час відправлення із Києва –20:18),

№137 Київ-Івано-Франківськ (час відправлення із Києва –21:19),

№143 Київ-Івано-Франківськ (час відправлення із Києва –21:56),

№91 Київ-Львів (час відправлення із Києва –22:15),

№7 Київ-Чоп (час відправлення із Києва –23:58).

Додаткові поїзди для залізниць України є невиправдано збитковими. Їх населеність не перевищує 50 %, оскільки  в один бік місця у них заповнені, а у зворотній – порожні, при цьому залізниці України несуть значні збитки і великі експлуатаційні витрати, які не компенсуються.

Виходячи з обмежених можливостей на перевезення пасажирів графіковими поїздами та враховуючи альтернативність, громадяни заздалегідь можуть розглянути інші дні або варіанти виїзду на популярні напрямки зимового відпочинку.

До того ж рухомий склад залізниць України сьогодні зношений на 86% і цього року через неможливість подальшої експлуатації підлягає списанню 202 вагони, які входили до складу поїздів переважно нічного курсування, а також  11 пасажирських локомотивів.

Пасажирські перевезення з року в рік залишаються збитковими, що не дає можливості у необхідній кількості оновлювати парк вагонів та локомотивів. Так за 10 місяців 2011 року загальні збитки від пасажирських перевезень виросли до 5,3 млрд грн., у тому числі у приміському сполученні вони становлять 2,7 млрд грн.