На Херсонщині дистанційне навчання здійснюють 22 школи. За словами в. о. начальника управління освіти і науки Херсонської облдержадміністрації Євгена Криницького, «вони перебувають у Херсоні, Новій Каховці, Генічеському, Високопільському, Нововоронцовському та Бериславському районах. Найбільшого досвіду навчання на відстані набув Херсонський ліцей облради, у якому ще з 2002-го функціонує Центр дистанційного навчання для учнів сільської місцевості, в межах якого вони здобувають якісну освіту». Такий досвід став у пригоді рік тому, коли заклад почав навчати дистанційно учнів з окупованих територій.
Педагогічний колектив ліцею — один з найпрофесійніших в області. У його складі кандидати педагогічних наук, учителі-методисти, старші вчителі, відмінник освіти, заслужені працівники та заслужені вчителі України. Нині тут функціонують три класи підготовки до профільного навчання — природничий, математичний і гуманітарний, а також 14 класів старшої школи за різноманітними профілями. Ліцеїсти поглиблено вивчають фізику і математику, хімію й біологію, українську мову, літературу та історію, зарубіжну літературу й іноземні мови, інформатику.
Такі самі умови навчання пропонують і учням з окупованих територій, які хочуть отримати українські атестати. Цього навчального року в ліцеї дистанційно навчаються двоє учнів із Криму, торік закінчило троє. Вони склали ДПА і отримали атестат про повну освіту. З’ясувавши телефоном в управлінні освіти про умови навчання, батьки влітку приїхали до ліцею, надали пакет зазначених для зарахування документів, отримали комплект підручників. Після цього учні електронною поштою почали отримувати інструкції, графіки навчання, завдання, оцінки за виконані роботи, методичні рекомендації.
Індивідуальні навчальні плани для цих учнів складено за тією самою програмою, що й для школярів очної форми навчання. У ліцеї є офіційний сайт, де розміщено докладну інформацію. З усіх питань учні можуть звертатися до вчителів. Оцінювання здійснюють за результатами надісланих виконаних завдань. Переваги такого навчання полягають у тому, що заняття організовують за оптимальним графіком з урахуванням здібностей та можливостей школяра.