Робота вінницьких центрів надання адміністративних послуг постійно вдосконалюється, зокрема одне з нововведень — мобільний адміністратор. Це якщо людина за станом здоров’я втратила можливість самостійно пересуватися, але потребує адміністративної послуги, то працівник «прозорого офісу» приходить до неї додому та оформляє довіреність на іншу людину, яка вже зі своїм паспортом і документом, завіреним адміністратором, отримає право на вирішення питань від імені цієї людини.
«Для отримання адміністративних послуг людина має обов’язково звернутися до «прозорого офісу» з пред’явленням паспорта. Але є вінничани, прикуті до ліжка, або ж ті, яким важко пересуватися, тяжкохворі, літні або з обмеженими фізичними можливостями. Їм потрібно оформити довіреність на іншу людину, котра зі своїм паспортом і документом отримає право на вирішення питань у Центрі надання адміністративних послуг. Нотаріуси за оформлення такого документа беруть 300—500 гривень, а мобільні адміністратори «прозорого офісу» роблять це безкоштовно. Вони виїжджають додому та засвідчують згоду людини на здійснення необхідних операцій. Це сервіс соціальний», — розповіла директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Поки що мобільні адміністратори працюють у тестовому режимі і вже здійснили 17 виїздів. Зауважимо, що ці функції за потреби виконує один із працівників департаменту адміністративних послуг, який має відповідні повноваження. З нового року послуга стане звичною.