МІЛЬЙОН НА ВІТЕР? «Укрпошта» за результатами тендеру уклала угоду з фірмою «Експертцентр-М» на послуги з просування корпоративного порталу «Укрпошти» вартістю 993 тисяч гривень.
Про це повідомляє портал «Наші гроші» із посиланням на публікацію у «Віснику державних закупівель».
Фірма-переможець має протягом жовтня-грудня виконати низку завдань.
Серед них реєстрація в каталогах мережі Інтернет посилань на сайт «Укрпошти», формування переліку ключових слів для організації відповідних пошукових запитів, організація взаємодії сайту із соціальними мережами, виведення корпоративного порталу «Укрпошти» за ключовими словами у рейтингу пошуку по кожному on-line сервісу в ТОП-3 терміном на шість місяців.
Також потрібно організувати контекстну пошукову підтримку на сайтах Google, Яндекс, мережах "В контакте" і Facebook.
«Укрпошта» ставить завданням досягнути мінімальної кількості переходів на свій портал з Google у розмірі 8 тисяч на місяць, а з усіх вказаних пошуковиків та соцмереж – 16 тисяч переходів на місяць.
Зазначимо, що нещодавно державне підприємство «Укрпошта» підвищило тарифи на бандеролі та листи. На зростання вплинули збитковість послуг.