ЕКОНОМІЯ. «Протягом 2011 року територіальними органами Державної казначейської служби України в Житомирській області платежі на придбання автомобіля вартістю 600 тис. грн. не здійснювались», – повідомляє прес-служби відомства.
Дане повідомлення з’явилось зважаючи на повідомлення у пресі щодо придбання Житомирським міським головою автомобіля вартістю 600 тис. грн. у зв’язку зі службовою необхідністю.
Державна казначейська служба України повідомляє, що однією з основних функцій органів Казначейства є забезпечення контролю за цільовим спрямуванням бюджетних коштів. Зазначене реалізується шляхом перевірки первинних документів, наданих розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, на відповідність їх нормам бюджетного законодавства, у тому числі документів на закупівлю дорогих автомобілів, техніки та проведення ремонту в приміщеннях установ, йдеться у повідомленні розміщеному на сайті Держказначейства.
«Зважаючи на існуючу загрозу поглиблення світової економічної кризи та її можливий негативний вплив на економічні процеси в Україні, керівникам місцевих органів влади варто ретельніше зважувати свої рішення щодо придбання предметів розкоші за рахунок бюджетних коштів», – застерігає Держказначейство.
Нагадаємо, що раніше сесія Житомирської міської Ради проголосувала за виділення 600 000 грн. на придбання автомобіля для мера міста Володимира Дебоя. Мер мав намір придбати Toyota Highlander. Він пояснював майбутню купівлю службовою необхідністю.
«Моя мрія зараз менше їздити. Щоб привести 75 мільйонів у бюджет – треба сідати у 4 ранку в автомобіль та повертатись о 12 ночі. Це не забава і не розкіш, а елементарне знаряддя праці», – стверджував мер.
Рішення сесії і мера викликали бурхливу реакцію житомирян.