СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

У  червні 2013 року розпорядженням Кабінету Міністрів України затверджено план заходів з підготовки підприємств паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2013/2014 року. Головою міжвідомчої робочої групи з питань підготовки до забезпечення сталого проходження опалювального сезону призначено віце-прем’єр-міністра України Олександра Вілкула.

Планується замінити  471 км теплових мереж, понад 1,5 тисячі кілометрів водопровідних і 615 кілометрів каналізаційних мереж, реконструювати 600 котелень, замінити і капітально відремонтувати понад 2 тисячі котлів. Особлива увага приділяється підготовці до опалювального сезону шкіл, садків та лікарень. До 1 вересня будуть завершені роботи в усіх навчальних закладах, а до 1 жовтня — об’єкти в Україні мають бути готовими до нового сезону.

Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, протягом I півріччя 2013 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 946 звернень щодо теплозабезпечення об’єктів соціальної сфери та житлового фонду.

76 скарг — на брак або недостатній рівень теплопостачання до шкіл та дитсадків, а також до навчальних корпусів та гуртожитків вишів. Майже половина з них — з Луганської та Донецької областей.

Так, після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» були проведені заходи по відновленню опалення у навчально-виховному комплексі Максимівської загальноосвітньої школи у селі Трудолюбівка Запорізької області та у гуртожитку димитровського професійного гірничого ліцею №116 міста Димитрова Донецької області.

Особлива увага приділятиметься тому, аби взимку було тепло у дитсадках та школах. Фото з сайту stakhanov.org.ua

Протягом січня—квітня цього року неодноразово надходили скарги на брак або незадовільну якість опалення у закладах охорони здоров’я. Заявники (переважно з Донецької, Київської та Луганської областей) зауважували, що через відсутність опалення і гарячого водопостачання у медичних закладах, в тому числі оздоровчих та лікувально-профілактичних, не функціонують санітарно-гігієнічні приміщення, хворим не надаються необхідні лікувальні процедури.

У 855 зверненнях громадяни скаржилися на ненадання та неякісне надання послуг з централізованого опалення в їхніх житлових будинках.

Лише після звернення на урядову «гарячу лінію» було вирішено питання пенсіонерки з Києва, яка скаржилась на періодичну нестачу протягом двох років централізованого опалення у її квартирі по вул. Отто Шмідта.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет з 22 по 28 липня звернулися 10 314 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

0800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua