31 липня 2014 року потрапила авіакомпанія «Добролет», яка з 11 червня здійснювала польоти до анексованого Криму. Своє рішення Євросоюз пояснив тим, що після приєднання Криму до Росії «Добролет» здійснював свої польоти виключно до Сімферополя (щодня вісім перельотів з Москви до Сімферополя й назад), чим полегшував «інтеграцію Криму до РФ». 

Окрім того, європейські контрагенти компанії анулювали договір лізингу повітряних суден Боїнг737-800NG, техобслуговування, страхування повітряних суден та надання аеронавігаційної інформації, що теж унеможливило польоти літаків «Добролету». Про такі можливі санкції Євросоюзу, до речі, ще наприкінці червня повідомляла британська преса. Але російська сторона на ці попередження не звертала уваги: її літаки продовжували по суті порушувати повітряний простір України, здійснюючи рейси до столиці Криму.

Додамо також, що і Державна авіаційна служба України проявила більшу рішучість щодо російських авіакомпаній: вона почала виписувати штрафи російським авіаперевізникам, які літають до Сімферополя. Станом на 29 липня 2014 року оштрафовано вже 13 авіакомпаній на загальну суму 24,48 мільйона гривень. Левова частка штрафів виписана лідеру російського авіаринку — компанії «Аерофлот».

Що буде далі — покаже час. Але вже сьогодні «Добролет» зірвав плани «Аерофлоту» на збагачення за рахунок польотів до Криму. Бо пасажирів, які придбали авіаквитки на рейси до Сімферополя до 15 вересня включно, доводиться спішно пересаджувати в Москві на літаки додаткових рейсів «Оренбургских авиалиний». А це вносить великий дискомфорт в обслуговування як росіян, так і кримчан.