Як повідомляє РБК-Україна, ТОВ «АтласДжет Україна» – дочірна компанія турецької AtlasJet Havacılık A.Ş може розпочати здійснювати перші внутрішні авіарейси вже у вересні-жовтні нинішнього року.

Згідно з наказом Мінінфраструктури, «АтласДжет Україна» одержала минулого місяця право використовувати 15 повітряних ліній. Зокрема, вона може здійснювати міжнародні регулярні рейси з усіх великих аеропортів України. Новий авіаперевізник має намір зв’язати великі українські міста зі Стамбулом, а також претендує на обслуговування внутрішніх українських,  а також деяких міжнародних авіанапрямків. Засновниками цієї компанії є турецька Atlasjet Havacılık A.Ş. (49%), ТОВ «АІСГрупп Україна» (41%) та фізособи. У свою чергу, засновником ТОВ «АІС Групп Україна» є громадянин Туреччини. Таким чином авіакомпанія, яка за назвою начебто українська, насправді на 90% контрольована бізнесменами Туреччини.

Інтернет видання нагадує також, що вихід AtlasJet на ринок Киргизії спровокував втрати тамтешньої авіакомпанії Kyrgyzstan Air. І лише минулого року, коли виникла загроза монополізації ринку, в ситуацію втрутився уряд Киргизії, змусивши AtlasJet  переглянути умови співпраці. Також ця авіакомпанія була замішана в скандалі навколо збанкрутілого туроператора Казахстану «Гульнар Тур». Як наслідок, національна палата підприємців Казахстану ініціювала відозву дозволу з AtlasJet на здійснення регулярних авіаперевезень.

Отож, перш ніж надавати цій компанії широку свободу дій, варто врахувати всі фактори, насамперед, національні інтереси та безпеку пасажирів.  Зокрема, звернути увагу і на те, що під час авіакатастрофи літака цієї компанії загинуло 50 пасажирів і 7 членів екіпажу.