Цього літа вперше за багато років ожила злітна смуга рівненського аеропорту, який має статус міжнародного. Інвестори ризикнули на чартерні рейси до Анталії й не прогадали: охочих скористалися можливістю за дві години дістатися до омріяного узбережжя чимало.

Нині у підприємства, яке щойно розправило крила, — аналогічні плани щодо чартерів до Єгипту та регулярного авіарейсу до Любліна.

«Здійснити їх заважає економічний стан комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Рівне», — не приховує голова Рівненської облдержадміністрації Олексій Муляренко, який особисто опікується цією проблемою. — Майже 6 мільйонів гривень сягає його податковий борг та приблизно 7 мільйонів — борг перед Пенсійним фондом. Тому кошти, які заробляє аеропорт, автоматично списують на  погашення пені за ці борги, тоді як поточні рахунки підприємства заблоковано. Тож говорити про повноцінне відродження роботи в такій ситуації не доводиться. Тому ми звернулися до Кабінету Міністрів з офіційним листом, у якому просимо уряд розглянути можливість списання або ж реструктуризації згаданих боргів.

До речі, технічні характеристики, тобто інфраструктура нашого аеродрому, відповідають міжнародним авіаційним нормам, а ось технічне забезпечення, система авіаційної безпеки потребують оновлення. Отож якщо уряд підставить нам плече, обласна рада зможе надати кошти на модернізацію аеропорту. Хорошу справу зробимо разом».

Розповідати про значення повітряних воріт для обласного центру не доводиться: аеропорт, який ритмічно працює, — це й інвестиції, і розвиток туризму й наповнення бюджетів різних рівнів, і престиж регіону.