Для більшості українців уже звичним явищем стали щорічні ярмарки органічних продуктів харчування. Адже люди розуміють, що по-справжньому корисні овочі та фруктиі, вирощені без надмірного додавання різноманітних добрив.

— Торік уперше було проведено таку національну акцію, як органічний тиждень, — розповідає голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов. — У світі подібна практика існує приблизно 10 років. Зокрема такі заходи популярні в Австралії, Новій Зеландії, Канаді, Данії, Ірландії.

На сьогодні в Україні загалом працює 170 виробників органічної продукції, а також десятки її переробників.

Про активний розвиток цієї галузі свідчить і те, що органічні продукти нині можна придбати не лише в спеціалізованих магазинах, а навіть у супермаркетах. І якщо ще кілька років тому експерти говорили про те, що більшість української «органіки» експортують до європейських країн, то тепер ситуація змінилась. Останні 6 років цей ринок активно розвивається в Україні.

— Одним зі стимулів розвитку органічного ринку в нашій країні є той неприємний факт, що якість наших звичайних продуктів, на жаль, погіршилась, — наголошує Євген Милованов. — Тож не дивно, що особливо активно цікавляться такими продуктами сім’ї, які проживають у місті та мають середній рівень достатку, в яких є одна чи дві дитини. Це наші потенційні споживачі. Думаю, що з кожним роком їх кількість лише зростатиме.