Укрзалізниця продовжує цифрову трансформацію сервісів для клієнтів. У дослідному режимі запущено оновлений онлайн-сервіс приєднання до електромереж компанії. Відтепер побутові споживачі та бізнес-клієнти можуть скористатися цією послугою через «е.Портал УЗ-Карго». Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Новий сервіс забезпечить прозорий, швидкий і зручний процес приєднання до електромережі, покращить якість обслуговування користувачів та забезпечить контроль над адміністративними процесами підключення, а також дозволить зміцнити позиції Укрзалізниці як учасника енергетичного ринку України.

Функціональність нового сервісу включає:

  • подання заяв на приєднання в електронному вигляді;
  • опрацювання та погодження заяв в режимі онлайн;
  • взаємодію при розробці технічних умов засобами порталу;
  • формування рахунків для оплати послуг та їх доступність в особистому кабінеті користувача;
  • підписання документів електронним цифровим підписом;
  • інформування замовника про статус виконання технічних та організаційних заходів.

Також передбачено:

  • надсилання повідомлень клієнтам в особистому кабінеті та через електронні засоби зв’язку (e-mail і месенджери);
  • наявність чат-бота для оперативної комунікації.

Ці оновлення значно покращують якість сервісу та швидкість взаємодії.

Нагадаємо: Укрзалізниця є оператором системи розподілу електричної енергії й активно працює над підвищенням якості послуг, прозорості процедур і викоріненням корупційних ризиків у сфері електропостачання.