Англійці очолили список найдорожчих футбольних брендів.

Про це свідчать результати дослідження консалтингової компанії Brand Finance, повідомляє Еспресо.TV з посиланням на BBC.

Бренд «Манчестер Юнайтед», незважаючи на те, що клуб у минулому сезоні не зумів завоювати жодного трофея і зайняв четверте місце в англійській прем'єр-лізі, оцінюється в $1,2 млрд. Автори доповіді відзначають, що «МЮ» має мільйони шанувальників в Індії, Китаї, Південно-Східній Азії, тому останні невдачі команди не лякають спонсорів.

«Манчестер Юнайтед»  змістив з першого місця чемпіона Німеччини – мюнхенську "Баварію" ($933 млн), замикає трійку мадридський "Реал" ($873 млн). Цікаво, що "Барселона" ($773 млн), яка виграла Лігу чемпіонів, чемпіонат і Кубок Іспанії, опустилася на дві позиції і стала шостою.

Каталонців також випереджають англійські «Манчестер Сіті» ($800 млн) та «Челсі» ($795 млн).