ІНФРАСТРУКТУРА

Відкрити рух тунелем на Поштовій площі столиці планують 8 серпня 

Цю дату анонсував віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул під час перевірки транспортної розв’язки у Подільському районі Києва. Він запевнив присутніх, що таке нововведення надасть можливість збільшити пропускну спроможність транспортного вузла з 85 до 110 тисяч автомобілів на добу.

«Без розвитку дорожньої мережі не можливий розвиток міста. Уряд допомагає Києву створити автомагістраль безперервного руху від Столичного шосе до Оболоні. Уже збудовано п’ять об’єктів, створюється шостий. Роботи мають бути повністю завершені до кінця цього року. 8 серпня буде відкрито рух тунелем на Поштовій площі», — сказав уже під час робочої наради на об’єкті Олександр Вілкул.

Разом із ним на місці були присутні міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Темник, голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов та директор Комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Володимир Кислицин.

До речі, саме він, узявши до рук указку, вказав на головні моменти реконструкції транспортної розв’язки, виокремивши на стенді техніко-економічні показники: довжина — 9100 метрів, площа проїзної частини — 31 980 квадратних метрів, площа тротуарів — 21 770 квадратних метрів, будівництво тунелю — 62 700 квадратних метрів, естакади — 684,5 квадратних метра, підземного пішохідного переходу через Боричів узвіз — 872,2 квадратних метра.

А на брифінгу перед тим, як відповісти на запитання журналістів, Олександр Вілкул нагадав, що створення магістралі безперервного руху у Києві триває з 2010 року. Тоді було зведено естакаду на вулиці Набережно-Хрещатицькій та відкрито повноцінний рух Гаванським мостом, який з’єднує Рибальський острів із Подолом. 2011-й запам’ятався відкриттям транспортних розв’язок біля станції метро «Дніпро» у Печерському районі та на примиканні проспекту Науки до Столичного шосе у Голосіївському районі (1 черга). А в 2012-му відкрито транспортні розв’язки на перетині бульвару Дружби народів та Наддніпрянського шосе у Печерському районі та на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе у Печерському районі.

За словами віце-прем’єра, ці п’ять об’єктів коштували державі понад 800 мільйонів гривень. Загальна ж вартість шостого об’єкта становить 426,2 мільйона гривень. Із них 230 мільйонів уже профінансовано.

«Для реконструкції транспортної розв’язки на Поштовій площі використовується механізм співфінансування, за яким половину вартості проекту надає уряд, а решта коштів надходить із місцевого бюджету, — сказав віце-прем’єр. — Уже завершено перший етап реконструкції розв’язки, що забезпечило безперебійний проїзд автомобільного транспорту по естакаді з вулиці Володимирський узвіз на вулицю Набережно-Хрещатицьку. Роботи 2-го та 3-го етапу планується завершити до кінця року».

До слова, в рамках проекту реконструюють історичну частину Поштової площі. Тож кияни й гості міста матимуть змогу вільно дістатися до Дніпра та прогулянкових катерів.

Перший етап реконструкції розв’язки вже завершено. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

ДОВІДКА «УК»

Проектом передбачено будівництво естакади лівоповоротного з’їзду з Володимирського узвозу на Набережно-Хрещатицьку вулицю завдовжки 385 метрів та завширшки 10,5 метра. А також введення в експлуатацію двох тунелів на Набережному шосе завдовжки 170 метрів та завширшки 15 метрів у напрямку Подолу (три смуги) та 19 метрів — в напрямку мосту Метро (чотири смуги).