ПРІОРИТЕТ

Укравтодор приступив до ліквідації ямковості на автошляхах 

Про це повідомив заступник міністра інфраструктури — керівник апарату Володимир Корнієнко у рамках відеоконференції у Кабміні за участі представників Дніпропетровської, Львівської, Одеської і Харківської областей. Питання неналежного стану дорожнього покриття автошляхів, у тому числі й тих, що будувались і «латались» до Євро-2012, їх ремонту та добудови були центральними під час відеомосту. За словами Володимира Корнієнка, наразі дорожні організації вже розпочали аварійну ліквідацію ямковості на автошляхах. При  цьому зауваживши, що роботи проводяться там, де належні погодні умови. До роботи підготовлено 94 заводи з виробництва гарячих асфальтобетонних сумішей, їх запустять, коли зійде сніг і дозволятиме погода. Як зауважив заступник міністра інфраструктури — керівник апарату, «після критики Прем`єр-міністром розвитку галузі розгорнена серйозна робота з ремонту доріг».

Натомість радник голови Укравтодору Євген Прусенко звернув увагу на неналежний стан фінансування галузі в січні-лютому. «Фінансуємось на межі 15—20% від мінімальної потреби», — зауважив він, додавши, що наразі вирішується питання про його збільшення, додаткове фінансування, а також співфінансування капітального і поточного середнього ремонту доріг під держгарантії. У разі знаходження додаткових фінансових можливостей обсяги ремонту доріг по всіх областях буде збільшено, наголосив він. Поки ж питання не вирішене, зусилля спрямовуватимуться на відновлення існуючої мережі доріг після зимової експлуатації. 

Латання автошляхів обходиться дорого і бюджету, і автомобілістам. Фото Володимира ЗАЇКИ

Щодо планів Укравтодору на 2013 рік Євген Прусенко зауважив, що цього року планується введення в експлуатацію обходу міста Донецьк (четверта черга) і закінчення будівництва автодоріг: від кордону з Росією до дороги Київ—Харків—Довжанський; Київ—Дніпропетровськ, Львів—Краковець, Одеса—Рені  тощо. До кінця року буде введено другу чергу Південного обходу Дніпропетровська і вестимуться паралельно роботи з проектування третьої його черги. 

Крім відновлення і будівництва автошляхів, за словами Володимира Корнієнка, Мінінфраструктури займатиметься реалізацією низки інфраструктурних проектів в інших галузях. Зокрема, заплановано придбати 5 тис. вантажних вагонів і 22 локомотиви  для Укрзалізниці, збудувати першу чергу контейнерного термінала на Карантинному молу в Одеському порту, реконструювати  підхідні канали в «Южному» і Іллічівському портах, продовжити розпочаті  торік інвестпроекти. Крім того, Мінінфраструктури підготувало дві державні цільові програми — з розвитку і модернізації аеропортів (до 2023 року) і мережі метрополітенів (до 2020 року), а також низку інших нормативних документів, що регулюють роботу автомобільної, залізничної, авіаційної, дорожньої та туристичної галузей. Щоправда, подробицями цих програмних документів заступник міністра не поділився, оскільки, за його словами, вони нині перебувають на розгляді у Мінфіні.