Отримати довідки про доходи, дозвіл на будівництво або документи на земельну ділянку та інші адміністративні послуги на Луганщині буде простіше, бо голова облдержадміністрації підписав меморандум із директором обласної дирекції УДППЗ «Укрпошта», згідно з яким адмінпослуги можна замовляти та отримувати поштою. І перелік видів адміністративних послуг, що надаються через пошту, постійно розширюється — з’являються нові, що будуть дуже корисними для осіб, які планують займатися підприємницькою діяльністю, вже займаються нею або хочуть припинити таку діяльність. 

Завдання  відповідальне. Однак не кожен поштовик знає тонкощі реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Тому cпівробітники управління юстиції облдержадміністрації запропонували коротке навчання азам своєї практики і семінари побудували у формі запитань та відповідей за поширенішими темами в зверненнях громадян.

За словами начальника головного управління юстиції в Луганській області Євгена Варнакова, мінімальний базовий перелік адміністративних послуг з  теми підприємництва на початковому етапі включатиме державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, надання апостилю на офіційних документах, державну реєстрацію майнових прав на нерухомість. Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» з вересня 2013 року  впроваджений у всіх 644 обласних відділеннях зв’язку. Унікальність у тому, що більшість поштових установ Луганщини комп’ютеризована й готова до виконання такої роботи вже зараз.