Працівники Вінницької транспортної компанії створюють нові трамваї на базі старих чеських вагонів. Так днями у місті на маршрут вийшов другий WinWay, який на 10 метрів довший за попередника і має секцію з низьким рівнем підлоги, що зручно для інвалідів на візках і мам з дитячими колясками.

«Здійснилася ще одна наша мрія, — сказала Раїса Панасюк, яка пересувається на візку. — Ми з дівчатами говорили, що у трамваї неможливо потрапити самостійно, потрібно, щоб нас хтось заносив. Але в цей ми самі можемо вільно заїхати і виїхати».

Трамвай обладнано транзисторною системою керування двигунами Cegelec (виробництва Чехії) з рекуперацією, інформаційною системою, світлодіодним освітленням салону. «Цей трамвай має додаткові опції. Наприклад, крім вставки з низькою підлогою, є внутрішнє відеоспостереження, незалежна система приводу колісних пар, яка дає змогу ефективніше працювати рухомому складу, сенсорна кнопка відкриття дверей та інфрачервоні датчики від затискання. У наших планах — щороку випускати щонайменше три вагони», — розповів міський голова Сергій Моргунов.

Також у ньому поліпшена тепло- та звукоізоляція, забезпечується вентиляція салону та є звичний для вінницьких трамваїв безкоштовний Wi-Fi. «Вагон випробовував і тестував київський інститут, який дуже прискіпливо ставиться до роботи. Тобто все за європейськими стандартами», — зазначив генеральний директор КП «Вінницька транспортна компанія» Микола Форманюк.

Роботи зі створення трамвая фінансували з міського бюджету — вагон обійшовся у 8 мільйонів гривень. Для порівняння: новий трамвай львівського виробництва коштує у рази більше, а новий чеський — півтора мільйона євро. Важливо й те, що під час модернізації працівники трамвайного депо впроваджують сучасні технічні здобутки.

«Ми розуміємо, що напрацьовані нові технології в подальшому дають поштовх для нових проектів у галузі машинобудування, що дуже важливо на сьогодні», — зауважив голова облдержадміністрації Валерій Коровій.