ТРАНСПОРТ. З огляду на рекордні врожаї зернових  нинішнього року Південна залізниця розбудовує свою інфраструктуру та підвищує обсяги перевезень, які зросли вже більш ніж на 85%. Тут ще задовго до початку жнив  почали  споруджувати та вводити в дію нові під’їзні колії й спеціальні споруди. Про це повідомили в прес-центрі Південної магістралі і пояснили, що збільшення кількості залізничних об’єктів сприятиме ефективнішій співпраці перевізників із зернотрейдерами.

Зокрема  на станції Андріяшівка, що  на Полтавщині, триває будівництво виробничих потужностей ПАТ «Врожайна Україна». Наприкінці липня споруджено три сховища для зберігання зернових на 20 тисяч тонн кожна. На станції Ічня, розташованій у Чернігівській області, розпочали будівництво під’їзної колії та спеціальних споруд для зберігання зернових на 25 тисяч тонн. Нещодавно запрацювала під’їзна колія хлібопереробного підприємства на станції Галка (Полтавщина), де незабаром буде введено в експлуатацію чотири споруди на 10 тисяч тонн для зберігання сухого зерна та 4 «банки» для зберігання вологого зерна. Чималі обсяги відвантажень очікуються також зі станції Бурлук, що на Харківщині. Тому й тут завершується будівництво нової під’їзної колії та елеватора, площа комор якого розрахована на 60 тисяч тонн зернових. А новий елеваторний комплекс ТОВ «Світловодський річковий термінал» у Кіровоградській області, що має шість споруд для зберігання зерна, вже з’єднаний з магістраллю під’їзною колією. Співпраця з цим елеваторним комплексом також дасть змогу збільшити обсяги навантажування й розвантажування  в середньому по залізниці на 3 тисячі тонн за місяць.

Усього ж, за інформацією прес-центру Південної магістралі, у другому півріччі на залізниці прогнозують перевезти близько 2,5 мільйона тонн зернових нового врожаю. Для цього задіяли 167 під’їзних колій до елеваторів, складів, хлібоприймальних пунктів і олійних комбінатів.

З початку перевезень, які цього року розпочалися 4 липня, і по 7 серпня включно залізничники транспортували 409 тисяч 600 тонн зерна. Торік перевезення зернових почалися дещо пізніше —14 липня і за аналогічний період становило 220 тисяч 600 тонн відповідно.

Справдилися прогнози  фахівців Південної магістралі й щодо зростання обсягів перевезень на початку серпня. Так, за перший тиждень останнього літнього місяця було перевезено 93 тисячі 400 тонн зерна. Середньодобове навантаження становить 198 вагонів. Це на 17% більше, ніж у липні нинішнього року, і на 36% перевищує тогорічні серпневі показники.