Шанхайський «Діснейленд» у понеділок став першим у світі тематичним парком «Діснея», який відкрився після коронавірусу, функціонуючи лише на 20%, щоб забезпечити соціальне дистанціювання.

Молода дівчина, обличчя якої було повністю заховане за рожевою маскою для обличчя та сонцезахисними окулярами у формі кролика, сказала державному телеканалу CCTV: «Я така щаслива. Цей великий замок такий гарний!» А її мати пояснила: «Перед епідемією я пообіцяла доньці, що ми поїдемо до Діснейленду. Сьогодні ми виконуємо свою обіцянку».

Квитки на день відкриття парку розпродали всього за три хвилини. Це трапилося минулої п’ятниці, тоді як квитки на тиждень розпродали за годину. Входи заплановані партіями у різний час, щоб зменшити натовп, і пропонується перерва, яка починається о 14:00.

У понеділок генеральний директор «Діснея» Боб Чапек повідомив американським ЗМІ, що продажі квитків будуть збільшувати на 5000 щотижня, доки Шанхайський парк не продасть 30% своєї потужності.

Учасники зобов'язані носити маски весь час, крім прийому їжі. Для того, щоб увійти в парк, відвідувачі повинні пройти через намет, де їм зміряють температуру, і нададуть QR-код, який підтверджує, що стан здоров’я задовільний, вони показують посвідчення особи і проходять перевірку безпеки.

Гостям пропонується використовувати 300 пляшок дезінфікуючого засобу для рук, розміщених навколо приміщень та на виході з кожного атракціону. Відвідувачів просять платити безконтактними цифровими засобами оплати, а торкатися лише іграшок та товарів, які вони купили.

Працівники парку розмістили жовті маркери на підлогах, поручнях та сидіннях, щоб допомогти відвідувачам підтримувати належну соціальну відстань. Жовті поля вказують, де повинні стояти глядачі під час перегляду вистав, а жовті смуги вказують, які ряди повинні бути порожніми, а які місця можуть бути зайняті на атракціонах типу «Пірати Карибського басейну».

Орест ГОРЯНСЬКИЙ
для «Урядового кур’єра»