ОБМЕЖЕННЯ. А ще в 74 країнах поки жодних обмежень щодо реклами сигарет немає або ж вони є мінімальними, повідомляє Телекритика.

Таку статистику напередодні Всесвітнього дня без тютюну оприлюднив Міжнародний альянс із виконання Рамкової Конвенції ВООЗ. За його даними, у 19 країнах діють закони про повну заборону спонсорства і реклами тютюнових виробів. А це означає, що захищеними від їх впливу є 425 млн. осіб або 6% населення планети, що на 80 млн. осіб більше, ніж 2008 року.

У 101 країні світу діє заборона реклами сигарет у ЗМІ та на зовнішніх носіях, проте, там не заборонено спонсорство або інші можливості прямого чи непрямого просування тютюнових виробів.

Ще у 74 країнах обмежень щодо реклами сигарет взагалі немає або вони є мінімальними, а отже – неефективними.