Проїхавши дорогою із Золотоноші до Черкас, хочу попередити автомобілістів: при виїзді з районного центру в напрямку Києва сам чорт ногу може зламати — яма на ямі. 

Водії обурюються, але що тут вдієш, якщо дорожники дрімають. Нині вони тільки  починають лагодити найаварійніші автотраси Черкащини. Передовсім працюватимуть на ділянках від Сміли до Умані та від Сміли до Кам’янського району. Облавтодор має намір зробити ямковий ремонт дороги від мосту через Дніпро (на дамбі) у напрямку Києва. Окрім того, дорожники лагодитимуть покриття від Умані в бік Києва та на інших найбільш завантажених транспортом шляхах.

Досі роботу цієї служби справедливо критикували. Торік розбиті навесні шляхи подекуди ремонтували тричі, зокрема й вулицю Онопрієнка в Черкасах. Минулого літа її ремонтували навіть показово.

Рік потому державних спеціалістів сюди знову зібрали на робочу зустріч, щоб вони подумали, як поліпшити стан дорожнього полотна, адже там, де недавно латали, — знову вибоїни.

— Наш ямковий ремонт тримається, — запевняє директор ДП «Черкаський облавтодор» Олександр Северин. — Просто поряд з’являються нові вибоїни. У тріщини потрапляє вода, мороз ударив — і розірвав асфальт.

Звичайно, можна нарікати на погоду, на нестачу матеріалів, коштів. Однак із організацією роботи дорожніх служб треба щось робити. Це чітко усвідомлюють в облдержадміністрації.

І підтримують ініціативу центру щодо передачі функції з управління автодорогами загального користування місцевого значення регіону. Кажуть і про передбачення цільового фінансування з держбюджету — обласному. Адже, як вважають фахівці, розподіл субвенції на цьому рівні більш ефективний: область могла б самостійно й оптимально розподіляти ресурс на утримання шляхів. А розпорядники коштів на місцях самі визначатимуть виконавців робіт і контролюватимуть їх. Зокрема прописуватимуть в угодах і вимоги щодо гарантії. Адже саме місцева влада краще знає, де потрібно ремонтувати дороги. Ці послуги також мають надавати на конкурсній основі. Де конкуренція — там якість.