Укртрансінспекція у тестовому режимі розпочала обмін даними з Міністерством доходів і зборів щодо контролю виданих дозволів на здійснення міжнародних автоперевезень. Це один з етапів упровадження Міністерством інфраструктури електронної бази даних «Автоматизоване робоче місце «Централізований облік дозволів». 

 — Нині повністю змінено технологію оформлення та видачі дозволів, — заявив на брифінгу в.о. міністра інфраструктури Володимир Козак. — Наприклад, книжки ЄКМТ видаються автоматизовано на основі заявок перевізників та аналізу використаних дозволів за минулі роки. Система працює за алгоритмом випадкових чисел.

На переконання високопосадовця, новітні технології дадуть змогу усунути людський чинник, а відтак прибрати у процесі видачі дозволів будь-які корупційні схеми і не підозрювати Укртрансінспекцію в їх моделюванні. Всі підстави для цього є, адже ще з квітня минулого року оформлення і повернення дозволів на міжнародні автоперевезення проводяться лише в автоматичному режимі на основі електронної бази даних. А вже наприкінці року за допомогою цієї автоматизованої системи було вперше проведено розподіл дозволів на наступний 2014 рік. У подальшому лише у такий спосіб розподілятимуть усі дозволи (ЄКМТ і разові — обмеженої річної квоти).

І якщо нині у тестовому режимі розпочато обмін даними між Укртрансінспекцією і Міндоходів щодо видачі дозволів і контролю за вже використаними, то на черзі — доопрацювання системи стосовно розміщення у режимі реального часу на сайті Укртрансінспекції відомостей про видані дозволи та їхній залишок. Якщо так станеться, то кожен перевізник матиме змогу самостійно ознайомитися з цією інформацією. Тобто повністю буде унеможливлено людський чинник під час проведення розподілу, і він перейде в автоматичний режим.