На одному з виїзних прийомів громадян жителі с. Криве Озеро звернулися до голови Миколаївської облдержадміністрації Миколи Круглова із проханням облаштувати підземний пішохідний перехід на автомобільній дорозі М-05 Київ — Одеса. Тоді було прийнято рішення про необхідність такого будівництва, і розпочалися конкретні дії. Уже розроблено проектно-кошторисну документацію. Згідно з документом, довжина тунелю становитиме 50 метрів, висота — 2,5 метра, ширина  — чотири метри.

 Як зазначив М. Круглов, «проблеми на цій ділянці дороги існували давно. Сама траса «розрізає» селище Криве Озеро надвоє. Інтенсивність пішохідного руху тут становить майже 50 осіб на годину, неодноразово траплялися аварії й страждали люди. Після облаштування підземного переходу проблему, порушену в зверненні громади, буде повністю знято».

Проектно-кошторисна документація пішохідного тунелю передбачає такі види робіт, як облицювання зовнішніх поверхонь стін порталів керамічною плиткою, фарбування стелі і стін, монтаж металоконструкцій перильної огорожі, поручнів. Крім того, проект також передбачає виконання  відповідних норм для гарантування безпеки руху: встановлення дорожніх знаків; облаштування тротуарів, встановлення металевої огорожі бар’єрного типу з оцинкованого металу вздовж проїзної частини автодороги; проведення зовнішнього штучного освітлення.

Перший заступник начальника служби автомобільних доріг у Миколаївській області Валерій Блошенко запевнив, що для створення комфортних умов пересування підземним переходом передбачено облаштування пішохідних та велосипедних доріжок і встановлення пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями. Не менш важливо й те, що у проекті передбачено штучне освітлення переходу, щоб у будь-яку пору доби люди змогли вільно пересуватися ним. Від цього залежить безпека руху, отже, життя і здоров’я громадян.

Проект будівництва тунелю реалізують за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку, тепер  значну частину технічних робіт уже повністю виконано.

Розповідаючи про виконання проектних робіт, заступник директора з виробництва мостобудівного загону №73 м. Миколаєва Вячеслав Луцик  зазначив, що будівництво підземного пішохідного переходу розпочато в середині серпня. Станом на 31 серпня цього року стовідсотково змонтовано залізобетонну конструкцію пішохідного переходу. На об’єкті працює лабораторія, яка постійно контролює якість виконаних робіт. Для пришвидшення роботи організовано дві зміни, які працюють весь світлий час доби. Об’єкт планують завершити та ввести в експлуатацію  у вересні цього року.